Volgens mij vinden veel baby's dit lastig, mijn beide kids iig wel... Lotte valt nu meestal een paar x per dag tijdens de fles al in slaap, boert vervolgens slapend en dan kan ik haar zo in haar (voorverwarmde) bedje leggen. Wanneer ze echter nog wakker is klets ik even met haar of leg haar even in de box tot ik een gaap of ander vermoeidheidsteken zie en leg haar dan wakker in bed. Op deze momenten wil ze echt niet (blijven) slapen, is om de haverklap wakker (huilen) zodat ik haar uiteindelijk maar weer oppak en een kwartiertje tegen me aanhoud en dan kan ik haar meestal wel wegleggen. Voor ik haar oppak heb ik eerst een aantal keren haar speentje teruggegeven, over haar voorhoofdje geaaid, elke x valt ze weer in slaap maar wordt ook zo weer wakker...
Mijn zoon had dit ook, het gaat uiteindelijk wel over, daar ben ik niet bang voor, maar als je de boekjes en adviezen moet geloven moet je je kindje toch wakker weg kunnen leggen.... Ik denk dat ze mijn warmte en geborgenheid nog nodig heeft en geef haar dat dus ook, maar om me heen hoor ik vooral dat ze t alleen moet kunnen...
(ze is bijna 4 weken...)
Mijn zoon had dit ook, het gaat uiteindelijk wel over, daar ben ik niet bang voor, maar als je de boekjes en adviezen moet geloven moet je je kindje toch wakker weg kunnen leggen.... Ik denk dat ze mijn warmte en geborgenheid nog nodig heeft en geef haar dat dus ook, maar om me heen hoor ik vooral dat ze t alleen moet kunnen...
(ze is bijna 4 weken...)