Inslapen

Wij leggen haar overdag in bed, met aan beide kanten een hydrofiel doek over de rand, zodat ze niet rond kan kijken zeg maar, en dan stoppen we haar in, speentje in en aaien haar over haar hoofdje/voorhoofd naar voren zeg maar en dan vallen vaak haar oogjes al dicht, soms even shhhhh geluiden erbij maken, misschien werkt dit bij jullie ook. Of zachtjes over het buikje aaien.

Ze heeft verborgen reflux. Dat behandelen wel.
Maar zijn bij osteopaat geweest maar die kan niks vinden. Doe ook altijd alles op zelfde manier maar niks lijkt te werken. Snap er dus nix meer van

Mogelijk aanleg voor kma omdat ik astma heb en vroeger had ik eczeem. Zowel ik als mn man hebben hooikoorts. Dat schijnen triggers te zijn maar van de kinderarts mag ik nog geen hypogene voeding gebruiken omdat hij zegt dat het de rijping van de darmen vertraagd. Nu heeft ze enfamil ar (ander bindmiddel dan jbpm want daar raakte ze van verstopt maar nu krijgt ze ook lactulose maar se is alsnog verstopt maar die dokter zegt ook dat dat niet zou moeten kunnen want het is speciaal voeding voor babys die snel verstopt raken maar ze is het toch echt! 

Maar baal er van want ze komt helemaal niet aan haar slaapuren (misschien 8u per 24u als ik geluk heb) en ze is steeds zo chaggo kan niks leuks met haar doen wanr alles is haar teveel

[quote quote=10207988]Mogelijk aanleg voor kma omdat ik astma heb en vroeger had ik eczeem. Zowel ik als mn man hebben hooikoorts. Dat schijnen triggers te zijn maar van de kinderarts mag ik nog geen hypogene voeding gebruiken omdat hij zegt dat het de rijping van de darmen vertraagd. Nu heeft ze enfamil ar (ander bindmiddel dan jbpm want daar raakte ze van verstopt maar nu krijgt ze ook lactulose maar se is alsnog verstopt maar die dokter zegt ook dat dat niet zou moeten kunnen want het is speciaal voeding voor babys die snel verstopt raken maar ze is het toch echt! Maar baal er van want ze komt helemaal niet aan haar slaapuren (misschien 8u per 24u als ik geluk heb) en ze is steeds zo chaggo kan niks leuks met haar doen wanr alles is haar teveel[/quote]
Wat een bullshit over die voeding.. Wij gebruiken sinds dat onze zoon 4 weken is koemelkvrije voeding en met 4 maanden zijn we gewoon gestart met oefenhapjes enzo, geen centje pijn hoor. Heeft je kindje nog andere symptomen van KMA? Anders zou ik eens overleggen met een andere arts. 

Qua onrust en vaak verstopping en slijmerige ontlasting. En veel onrust. Ze piept ook met haar adem en hoest veel maar arts kon niets in de longen vinden...

Dan zou ik je toch aanraden om met een andere KA te overleggen. Onze zoon was ook heel onrustig tijdens en na een voeding, witte korrels in zijn ontlasting, verkouden vanaf z'n geboorte (hoe dan?) en eczeem. 
Nadat we overgestapt zijn op Nutrilon Pepti was de verkoudheid met een paar dagen opeens weg, ontlasting zonder korrels, onrust was minder en eczeem trok ook weg. Het slechte slapen is over gegaan toen we zijn gestart met medicatie voor reflux. 

Terug
Bovenaan