Intake gesprek kraambureau

Hoi hoi,

A.s. vrijdagmorgen komen ze voor het intake gesprek van het kraambureau.
Voor je gevoel gaat het nu helemaal hard, want dat is echt de periode Bevallen waar het dan om gaat.
Ik zie er echt niet tegen op om te bevallen hoor.
Het is nog zo'n 16 weken en heb overal zin in haha nu zwangeren, dat ons kindje geboren word, hoe het erna is weer even wennen een baby in huis, hoe zoon lief het vind......noem maar op.
Je hebt zoveel dingen om van te genieten dat je het bijna vergeet.
Hebben jullie je intake gesprek al gehad?

Groetjes Rianne

Ik heb nog niks gehoord van het kraambureau. Bij ons is de babykamer nog niet eens klaar. Nog niet eens aan begonnen! hahaha. Ik ben wel benieuwd wat ze allemaal vragen dan.

Ja, leuk hè.. nog 16 weken. Ik wilde in het begin dolgraag dat ik op de helft was dat het te zien was. Nu mag het van mij allemaal wel gaan gebeuren. Ik wil die dreumes zien.

Liefs,
Kim

Hier bellen ze pas met 7 maanden..
Bij de eerst zwangerschap zijn ze ook niet geweest, gewoon telefonisch...

Ook nog niks gedaan aan de babykamer...

Groetjes Natasja 24wk 6dgn

Hey,

Wij zijn nog druk bezig met de kinderkamer van de eerste. Pas als die af is kunnen we aan de babykamer gaan beginnen. Ik weet dat bij de En volgens mij komen ze bij ons bij een volgend kindje niet eens langs maar doen ze het telefonisch! Ben benieuwd, maar dan word het idd al serieus he. Ik zat me gisteren te bedenken dat als deze kleine net zo snel is als de eerste dat het dan maar 13 weken meer duurt!!! Hellup!! Ik moet nog zo veel!!!!

Liefs Janne

Ja Janne, nog maar 13 weken.. hier zegt iedereen het ook maar ik vind het nog een ellendig eind weg! En toch ook weer niet; zo'n dubbel gevoel bij! De babykamer moet bij ons alleen nog gesausd worden.. en dan issie eigenlijk wel ready to go.... kinderwagen staat klaar... alleen de maxicosi nog.. wilde wachten op de niewe collectie van 2010 maar die heb ik nu gezien en vindt er werkelijk geen bal aan!!!!! Dus ik denk nu maar een gewone neutrale met een leuke voetenzak of zoiets erin... maar goed, ook dat komt ongetwijfeld goed....

maar goed, om op het onderwerp terug te komen; ik heb morgenmiddag m'n gesprek met de kraamzorg... ben heel benieuwd! Want hadden ook beroerde ervaring met ander bureau....

xxx

Hai,
Ik heb ook nog niet gehoord wanneer we een gesprek hebben met het kraambureau. Volgens mij niet zo heel lang voordat ik ben uitgerekend. Naja, ik merk het wel. Wij kunnen deze week eindelijk gaan beginnen aan de babykamer. Morgen een stoomapparaat huren om het behang er af te halen. Zaterdag hebben we de kinderwagen+autostoeltje opgehaald, het is zo gaaf! Mn vent loopt nu 6 keer per dag een rondje met de wagen door de huiskamer haha. Gekke vent:)
Ik heb nog 17wk te gaan, dus het zal allemaal wel los lopen :)
liefs,
Mar

Hai,
Ik heb ook nog niet gehoord wanneer we een gesprek hebben met het kraambureau. Volgens mij niet zo heel lang voordat ik ben uitgerekend. Naja, ik merk het wel. Wij kunnen deze week eindelijk gaan beginnen aan de babykamer. Morgen een stoomapparaat huren om het behang er af te halen. Zaterdag hebben we de kinderwagen+autostoeltje opgehaald, het is zo gaaf! Mn vent loopt nu 6 keer per dag een rondje met de wagen door de huiskamer haha. Gekke vent:)
Ik heb nog 17wk te gaan, dus het zal allemaal wel los lopen :)
liefs,
Mar

Terug
Bovenaan