Intake gesprek kraambureau

Bij ons bellen ze in november ( ben 2 januari uitgeteld) dus ook niet zo ver van te voren..
Babykamer is zo goed als af , moet alleen nog de gordijntjes ophangen:) Heb zelfs de box al staan in de woonkamer! , maar dat kwam ik kocht hem deze week en vond het zonde om weg te zetten haha..

Hier komen ze in de 7de maand dus november..
van mij mogen ze al komen , alles staat klaar , moet allleen nog Gordijnen op het kamertje hangen:D
Zelfs de box staat al in de woonkamer..
Nog maar max 15 weken te gaan heerlijk

Hoi,

Ik heb ook nog niets gehoord. Had al wel vrij snel een bevestiging van mijn aanmelding, kan best zijn dat daar in staat wanneer ze contact opnemen maar heb me er nog niet in verdiept ha ha. Ga ervan uit dat het wel goed komt.

Wij hebben inmiddels de meubeltjes geverfd. Aankomend weekend gaan we de muren verven en dan zeil erin en gordijnen kopen.

Ben al wel benieuwd hoe het wordt als het klaar is.

Liefs Cindy

Hoi,

Ik heb ook nog niets gehoord. Had al wel vrij snel een bevestiging van mijn aanmelding, kan best zijn dat daar in staat wanneer ze contact opnemen maar heb me er nog niet in verdiept ha ha. Ga ervan uit dat het wel goed komt.

Wij hebben inmiddels de meubeltjes geverfd. Aankomend weekend gaan we de muren verven en dan zeil erin en gordijnen kopen.

Liefs Cindy

Hoi,

Liefs Cindy

Hoi

Wij hebben ook nog niks gehoord
verwacht dat ze wel in nov contact op
nemen.
We zijn vandaag met het kamertje begonnen
wat een fris kleurtje al niet kan doen.

groetjes

Wat komen ze al vroeg. Ik heb geen idee wanneer ze langs komen eerlijk gezegd. Maar het is ons derde kindje en ook de derde keer dezelfde kraamzorgorganisatie. Dus het zal allemaal wel in orde zijn, denk ik.

Terug
Bovenaan