intake gesprek kraamzorg

Hi!

Neej, ik heb ook nog niets gehoord, maar als ik dit zo lees komt het allemaal wel heel dichtbij nu! Nog 3 maandjes en dan gaan we maart alweer in, heel spannend dus allemaal! Ik ga trouwens ook om de zelfde kraamhulp vragen als bij mijn 1e.

Liefs, Nicole 25w1d

Ik ben ook al gebeld door de kraamzorg. Ze komen persoonlijk langs, ook al is dit de tweede, ik had het niet verwacht. Ze komen deze maand nog, weet zo niet de datum uit mijn hoofd.
Ik hoop wel dat we niet dezelfde kraamverzorgster krijgen. Niets mis met haar, maar ik had geen klik met haar. Ik hoop dit keer thuis te bevallen, de eerste keer wilde ik in het ziekenhuis (en uiteindelijk moest het ook vanwege langdurige gebroken vliezen) en nu wil ik het eens thuis proberen. We wonen vlakbij het ziekenhuis, dus ik kan altijd nog van gedachten veranderen.

Ik heb er ook nog niks van gehoord. Wel kreeg ik de 'andere' blije doos aan de deur bezorgd via de zorgverzekeraar. Ook best vroeg, maarja je kan het maar vast in huis hebben :)

Mijn kraambureau (nota bene dat geboortecentrum vw ons aller beatrijs smulders) doet de intake pas 3 weken voor de uitgerekende datum!!!
ik vond het al laat en als ik jullie lees is het dat dus ook....

Hallo hier ook nog geen kraamburo gehoort of gezien. Maar ik denk dat het zo rond de 7-8ste maand is?! En ach wat ik zie het wel voor hoeveel uur...denk weer 49 uur. Het is voor ons de 2de dus niet zo bang voor.....Ik zal volgende week wel even kraampaket ophalen die ligt klaar bij zorgverzekering en de klossen mag pas uiterlijk 7 weken voor de bevallings datum worden opgehaald.

Bij onze verloskunde is het verplicht beneden te bevallen dus moet ook een extra kraambed bij komen pffffffff lekker dubbel op dan....want ik blijf echt niet gedurende de kraamweek beneden liggen....ook al is de kamer groot genoeg (50 vierkantemeter)

Nou meiden succes met alle intake gesprekken...

Ps wij willen ook oude kraamhulp...moet alleen de papieren gaan zoeken waar haar naam in staat!!

Ik heb de telefonische intake al gehad. Het was vooral een goed gesprek over wat je allemaal nodig hebt tijdens een bevalling (plastic zakken, emmers en een zaklamp).
Dit is de tweede, dus ik weet dat het een rotzooitje wordt, maar ik had een beetje het idee dat die dame een dijkdoorbraak verwachte :)

Terug
Bovenaan