intake kraamzorg thuis?

hoi allemaal

beetje domme vraag misschien maar gisteren belden ze van de kraamzorg voor een intake gesprek.
nu wilden ze een afspraak maken om langs te komen, erg gezellig hoor maar dit heb ik bij die andere 2 meiden niet gehad! toen was een telefoontje voldoende.
is dit altijd al zo? ik kan me namelijk wel heugen dat ze de 1e keer niet kwamen omdat het te druk was ofzo!
hoe dan ook donderdag komt er iemand langs!

Liefs Jenny (30 weken zwanger)

Hoi Jenny

Tegenwoordig heeft het te maken met je verzekering
Als de verzekering betaald dan komen ze aan huis, betaald de verzekering niet dan doen ze een telefonische intake, tenminste, dat is mij verteld.

Groetjes Natalie

hey dames

bedankt voor de reacties..
wel vaag dat het aan de verzekering ligt zeg!
haha nou ja dan ben ik goed verzekerd,
maar wel raar dat ze bij de andere 2 telefonisch deden! was ik net zo verzekerd.
staat me vaag wat bij dat ze het toen te druk hadden ofzo!
nou ja we zullen zien donderdag

Liefs Jenny

Ik ben benieuwd hoe ze het nu doen. Bij de eerste lag ik met 33 weken al in het ziekenhuis en toen zijn ze me daar op komen zoeken. Bij de tweede kreeg ik een telefonische intake. ik denk dat het nu weer telefonisch gaat worden, maar je weet het maar nooit natuurlijk. Ik wacht gewoon geduldig af. Meer kan ik toch niet doen.

Claudia

Hoi

bij mij zijn ze ook geweest op huis bezoek. Ik kon alleen het kamertje nog niet laten zien, stond toen nog niet in elkaar. Gaf niks zei die mevrouw. Verder eea doorgesproken en dan maar afwachten of je ook kraamzorg krijgt als je bevallen bent.

Ze vertelde nog wel dat ze bij een eerste op bezoek gingen en bij een tweede telefonisch contact hebben.

Verder nog wat proefmonstertjes gekregen en na ruim een half uur was ze weer weg.

Groetjes Belle

hoi hoi

bij mij is ze ook geweest,
een erg leuk gesprek dat voornamelijk over de andere 2 meiden ging.
erg gezellig en niks nieuws verteld.
ook heeft ze niks hoeven zien, ze geloofde het wel na 2 kindjes.
ik krijg 4 uur extra kraamzorg omdat ik 2 kindjes onder de 4 jaar heb.

liefs Jenny

Terug
Bovenaan