Intake kraamzorg

Zonet hebben we de intake van de kraamzorg gehad. Komt steeds dichterbij allemaal. Ik vind het heel spannend, maar kijk er ook wel naar uit als het zover is.
Nog even de laatste weken doorkomen. Nu ook nog even genieten van de rust!!

ja het komt dan zeker al snel dichterbij. heb die van mij over een week geloof ik, tja vergeet alles he. staat wel ergens genoteerd maar waar dat is weer de vraag. geniet van je rust

Als het goed is bellen ze mij morgen om een afspraak te maken voor de intake.
Ben benieuwd, mijn schoonzusje komt kramen maar bespreek toch kraamzorg je weet immers nooit.

Ik kreeg donderdag een kaart waarop staat dat ze binnenkort kontakt opnemen voor een afspraak... dus zullen ze deze week ofzo wel bellen.

Er staat op de kaart dat ik vast moet nadenken over wat ik allemaal verwacht van de kraamzorg...
Het word mijn eerste kindje, uhm wat moet ik verwachten?????
Wil iig niet iemand die gaat lopen zeuren als ik een sigaretje wil roken... of iemand die me verplicht een schaal fruit naar binnen te werken.... als ik dat wil doen of eten doe ik het wel.

iemand tips voor de kraamzorg?? wat ze kunnen doen en wat ik kan verwachten?

Ik kreeg donderdag een kaart waarop staat dat ze binnenkort kontakt opnemen voor een afspraak... dus zullen ze deze week ofzo wel bellen.

Er staat op de kaart dat ik vast moet nadenken over wat ik allemaal verwacht van de kraamzorg...
Wil iig niet iemand die gaat lopen zeuren als ik een sigaretje wil roken... of iemand die me verplicht een schaal fruit naar binnen te werken.... als ik dat wil doen of eten doe ik het wel.

Ik werd afgelopen vrijdag nog ff op de valreep van het oude jaar gebeld. Eind deze maand komen ze langs.

Ik kreeg van een vriendin al een tip om dingen te zeggen die je echt niet wil, dus bijv geen stagiaire en dat je het bijv best wel wat vind een vreemde in je huis( dan schijn je een goeie te krijgen) we zullen zien haha. Wat ik iig ga zeggen is dat ik niet iemand wil die gaat lopen aandringen op borstvoeding. Mijn keuze staat vast en nee ik ga geen bv geven en ik wil ook dat ze dat respecteren zonder erover te beginnen. Verder wil ik liever ook geen stagiaire, ik zie het gewoon niet zitten, en een kraamverzorgster, en een stagiaire, mijn vriend( die wil ik natuurlijk al die tijd bij mij) mijn schoonmoeder en noem maar op, dat word me echt teveel.

Ben benieuwd naar het gesprek.

Aaaah wat komt het allemaal dichtbij he nu. Vind het stiekem best spannend allemaal maar ik heb er wel super veel zin in. Kan niet wachten op ons kleine mannetje.

Liefs tamjo

haha geef mij juist maar iemand met enige kookervaring haha al die smoothies en fruithapjes en biefstukjes gaan er bij mij wel in hahaha en een stagaire met enige poetservaring zodat ik daarna weken niets meer hoeft te doen haha

Nee serieus, ik heb nog niets gehoord maar heb wel duidelijk wat ik wil en wat ik niet wil.
Dus ik wacht wel af,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan