Intake kraamzorg

Ze hebben mij een paar weken geleden opgebeld, om een afspraak te maken voor een telefonisch intake gesprek. Ze zijn bij mijn 1e langsgeweest en bij de 2e werd er ook al gebeld.

Ze bellen mij 13 januari, we zullen wel zien wat ik ga krijgen, er is wel het een en ander veranderd wat betreft het aantal uren dat je vergoed krijgt, dus moet even goed kijken voor hoeveel uur ik in aanmerking kom!!

En een stagaire is hier ook zeker welkom,heb nog 2 kids van bijna 2 en 4 hier rondlopen. Dus die kunnen dan (hopelijk) ook extra aandacht van ze krijgen!!
Ik ben iemand die meestal haar mening wel uitspreekt dus mocht iets me niet bevallen dan meld ik dat gewoon!!
Heb tot nu toe alleen nog maar hele fijne kraamweken gehad. Dus hoop dat deze weer net zo wordt!

Groetjes Anne

Ik heb mn intake al gehad, stelt niet zoveel voor vind ik. Bij mij hebben ze het alle 3 keer telefonisch gedaan, vind het prima. Ik krijg 49 u kraamzorg en evt meer omdat er hier straks 3 kleintjes van onder de 4 in huis zijn.
Voordeel van de baan van Jasper (op zee) is dat hij zowieso de eerste 2 weken helemaal thuis is.

Toevallig belde ze mij vanmiddag volgende week woensdag komen ze hier voor de intake.
Idd Tamjo jou punt van flesvoeding/borstvoeding vind ik ook een heel goede.
Ik kies ook heel bewust voor flesvoeding en wil echt niet hebben dat ze aan mijn hoofd gaan lopen miepen van maarja het is zo goed en fijn enz enz.
Dat weet ik wel maar ik heb die ervaring niet en ieder zijn keuze.
Verder de punten van wel geen stagaire enz ik heb het allemaal opgeschreven. Ook al is het de 2de het is al weer bijna 4 jaar geleden hihi.
En ik vergeet momenteel nogal wat..........

Ik heb de intake met mn moeder ook al gehad,,haha
Mijn moeder komt kramen net als de vorige keer, heerlijk, ze blijft slapen, brengt de kinderen naar school/sport, doet de baby met mij in bad, alles wat de kraamverzorgster normaal doet, ze blijft ook slapen en dat de eerste 5-10dgn, ligt aan hoe het gaat!
Kan haar alles vragen en kan heerlijk slapen als zij er is, had ik moeite mee met een kraamverzorgster, ik ben echt zo'n controlfreak, zeker als het om mn kindjes gaat, maar aan mam kan ik alles over laten!!
Ze geniet er zelf ook van, ze komt als de bevalling begint, daar is ze ook weer bij, gaat dan de eerste nacht thuis slapen (ik in het zh) en de dag erna komt ze!!

Liefs MJ

Bij ons komt mijn schoonzusje kramen! Ook een heerlijk idee maar toch vraag ik kraamzorg aan vroeger heette dat basiszorg 1,5 uur in de ochtend en dan weer 1,5 in de middag(eind).
Ik heb ook wel dat ik alles onder controle wil houden en idd het slapen met een vreemde in huis viel mij bij floortje.
De basiskraamzorg vragen we aan zodat niet alle "verantwoordelijkheid" op mijn schoonzusje neerkomt.
Daarbij heeft zij 4 kinderen en wil ik dat ze thuis is wanneer mijn neefjes uit school komen.
Ze is hier dus om en nabij 8 dagen van 's morgens 8 tot 's middags 3.
Kijk er heel erg naar uit sowieso maar nog meer naar ons manneke.

liefs louise

Terug
Bovenaan