Intake kraamzorg

Van de week werd ik gebeld door de kraamzorg om een datum af te spreken voor de intake.
Ik had dat nog lang niet verwacht, maar ja...nog iets meer dan 11 weken en dan ben ik al uitgerekend!

Nu hebben we de afspraak op 29 maart staan en de babykamer is nog steeds niet binnen!!

Hopelijk is die er op tijd en anders hoop ik dat ze daar geen probleem van maakt!

Stress dus....

Bij de 1e zijn ze ook bij mij thuis geweest en was de babykamer nog lang niet af (bij de geboorte zelf nog niet) maar daar maakte ze echt geen probleem van. Als het maar klaar is als de baby er is.
En het moet allemaal arbo verantwoord zijn, dat zal ze wel vertellen en verder maken ze daar vlgs mij geen probleem van.

Bij mij komen ze morgen voor de intake.
Babykamer wordt bij ons ook pas over 3wk bezorgt.
En wat hebben hun daar over zeggen dan?
Is toch jouw zorg dat het nog niet af is,als het inderdaad maar af is als de kleine er is.

Gr. Wonder2011
29wk zwanger

O bij ons is de kamer nog lang niet klaar, van het weekend gaan we daaraan beginnen en toevallig is ze vanmorgen geweest. Maar het is bij ons al de tweede dus dan ben je zo klaar.

Gr.

Bij ons doen ze het gelukkig telefonisch. Vind ik net zo makkelijk en heb geen zin om te horen of ik het wel of niet goed doen, alhoewel dat laatste natuurlijk nooit zo is, ha, ha.
Verder moet je het regelen met de kraamverzorgster die je op het moment surpreme krijg, dus ja..
Ik merk wel, dat het scheelt dat het ons derde kindje is. Als ze me niet bevalt, hoeft ze van mij haar tijd niet vol te maken. Dan red ik het wel met de familie en mijn eigen ervaringen.

Ze komen alleen bij de eerste zwangerschap thuis daarna doen ze het telefonisch.
Het is onze eerste,naar heb zelf op kraamafdeling gewerkt dus heb ook zoiets van als het niet klikt dan stuur ik haar ook naar huis.
Maak mij er niet zo druk om eerlijk gezegd en die intake stelt volgens mij ook niet veel voor.

Ze zijn hier vorige week geweest. Baby kamer is zo goed als af maar ze hoefde niks te zien... :S Kreeg een lijstje volgens arbo richtlijnen en je moet maar zorgen dat dat kloppend is.

Kzou me dus niet zoveel zorgen maken.

Terug
Bovenaan