Intake kraamzorg

Kraamzorg is net geweest.
Gesprek duurde half uurtje.Had een onwijs leuke vrouw en vond het gesprek niet veel voorstellen.
Eigelijk info die ik al wist. Twijfel nu alleen nog over aantal uren eerste drie dagen,kan kiezen tussen 8 of 5uur.Ik zelf zat te denken aan 5uur p.d maar mijn man wilde 8uur dus nu nog even samen hierover brainstormen.

ze doen volgens mij nooit moeilijk hoor als de babykamer nog niet af is! bij mij kwamen ze pas 4 weken voor de geboorte van mn zoontje, toen was de babykamer al wel af maar khad nog niks gewassen/gestreken enz... mn moeder zat meer in de zenuwen als mij toen haha...
ik denk dat ze alleen er wat van zeggen als je hele huis een aso bende is ofzo, of je kind moet in een tochtig vies kamertje... dan schakelen ze misschien gelijk jeugdzorg in haha... een baby heeft niet zoveel nodig hoor... een bedje, op zn tijd een schone luier en de hele dag door liefde :)! dat kan ook allemaal op je eigen slaapkamer!!

kraamzorg is bij ons van de week langs geweest. een heel kort gesprek en heb ook alleen maar informatie gekregen die we al wisten. ze hebben ook totaal niet naar de babykamer gekeken.... moet alleen nog wel behangen... maar dat is zo gedaan! voor de rest stelde het niks voor!!

Fijn dat het dus eigenlijk niet zo veel voorstelt!
Ik maak me dus weer veel te druk!
Maar ja, het gevolg is wel dat mijn vriend in het weekend veel heeft gedaan, dus dat is mooi.

Misschien laat ik hem maar denken dat het zo ver mogelijk af moet zijn....scheelt mij weer lang wachten :)

Over de uren hebben we het nog helemaal niet gehad, maar 8 uur op een dag lijkt me wel heel lang! Het is toch een vreemde in je huis.

Haha bij mij kwam ze al bij 22 weken (ofzoiets..). Had natuurlijk nog helemaal niets maar daar kwam ze ook echt niet voor. Aardige dame en heel nuttig gesprek! Had nog veel goede tips.

bij mij is ze vorige week geweest. Ze heft het een en ander uitgelegd over het aantal uren en wat je kan verwachten van een kraamverzorgende. Een leuk gesprek gehad en nuttige info gekregen. Verder heeft ze wat info achter gelaten,maar dat lees ik wel als ik met verlof gaan. Ze gaf aan dat alles rond 36 weken klaar moet zijn dus heb nog even.

Terug
Bovenaan