intake vk

Hoi dames,

Vandaag een intake gehad bij de vk was onbewust toch een beetje nerveus. Maar het voelt nu zo echt aan. Hartje konden we helaas nog niet horen maar goed ben ook nog maar 9 weken heen.
Morgen eerste echo, zal ik weer zo slechte nacht hebben ;-(

Liefs Chantie

hoi hoi,

Wat onwijs spannend hè?
Ik heb morgen ook mijn eerste echo en als alles er goed uit ziet gaat de VK door met de intake. Kon anders pas volgende week heen maar omdat ik bloedverlies had, even gebeld en mag morgen!
Hoe laat mag jij? Wij hebben pas laat om 20.30uur dus een hele lange dag wachten hihi.
Ben morgen 8 weken en 4 dagen. En hoop zo dat alles goed is.

gr

ik mag morgen ook ben dan 7 weken en 4 dagen
volgende week maandag eerste gesprek bij de VK
( dat is dus apart van elkaar)

@ Chantie

Wat fijn voor je dat je al om 09.45 uur mag, ik heb echt nu al de kriebels en hoop zo dat alles goed is.

@ Venekamp

Ook heel veel succes morgen!

En ik wil graag lezen hoe jullie ervaring was. Ik ga nu me bedje in dan gaat de tijd sneller hihhi

hallo dames

vandaag dan eindelijk de eerste echo gehad
de vrouw van het echobureau vond het wel een beetje vroeg in de zwangerschap maar dat maakte mij niks uit
eerst heeft ze via de buik een echo gedaan en dat zag er goed uit het hartje klopte en daarna om goed de termijn te kunnen meten heeft ze vaginaal de echo nog eens gedaan en daar kwam ze op 7 weken en 2 dagen (uitgeteld op m'n verjaardag dus) haar advies was om over 4 weken nog een echo te laten maken om nog wat beter te kunnen meten omdat het iets te ontduidelijk was
ik ben heel erg opgelucht en blij nu dat er echt iets zit en leeft nu maar lekker groeien kleintje

hallo allemaal,

Vandaag de echo gehad en ik ben echt helemaal verliefd. Was wel een inwendige echo omdat mijn darmen er lekker voor lagen maar vond dit niet zo heel erg.
Een heel snel kloppend hartje gezien. leek wel een sneltrein, we hebben het ook mogen horen ;-)
Hij lag lekker te slapen en moest van de vk gaan hoesten en jawel daar was ie dan begon gelijk te schoppen maar hier voel ik gelukkig nog niks van.
We kregen te horen dat we 2 dgn minder ver waren als we dachten maar dat geeft niet het maakt ons geluk er niet minder op.
Ook zei de vk aan dat we over het grootste risico moment waren, dit kon ze zien aan het doen en laten van de baby en hoe het hartje tikte. Maar toch blijf ik voor mezelf de 13 weken aanhouden.
Tot krabbels!
Liefs,
Chantie

Terug
Bovenaan