intake vk

Ow wat heerlijk nieuws allemaal.
En geniet lekker van de kleine wondertjes. Ook lijkt het me geweldig om die zekerheid te hebben dat er echt iets in je groeit.
@ Chantie wat een eer moet dat zijn als de vk zegt dat de risico nu veel kleiner is dat het nog mis an gaan. Maar zelf zou ik ook nog wachten hoor.

Ik zit te wachten, nog 2uurtjes en dan kunnen wij ook heen. Heb er niet veel vertrouwen in omdat ik vandaag meer bloed verlies had. Dus de hele dag gehuild. zal zo snel mogelijk hier een topic maken als ik nieuws heb (hopelijk toch goed nieuws)

Hey allemaal,
Ik heb mijn eerste vk bezoekje ook al gehad, met 7w (was er vroeg bij). Was allemaal hartstikke leuk en het voelde toen ook wat 'echter'. En ik merk dat ik het erg prettig vind dat ik nu onder een controle sta. De eerste weekjes zit je nog in zo'n onzekerheid en kan je alleen maar afwachten.. nu kun je gaan uitkijken naar je controle's:)) Heb al twee echo's gehad en krijg volgende week de algemene termijnecho. Het blijft toch wel weer spannend! Hoop dat alles goed is met de kleine.

Ik begin iig steeds meer te genieten van de zwangerschap. Hoop dat jullie dat allemaal ook kunnen doen :))

Liefs

@baby-love ik snap je gevoel helemaal, bloed is geen goede indicatie. goed dat je vanavond terecht kon. mag ik voorzichtig vragen hoe je echo is gegaan?

@chantie wat leuk dat je 9 weken jonge baby al aan het schoppen is, mooi hoor, zo'n echo. die slapeloze nachten is het dus wel waard geweest!

Liefs, Sonica

Ohhh... als ik dit hoor, kan ik ook bijna niet wachten! Ik krijg dinsdag mijn eerste echo, ben dan 10,5 week... Ben erg benieuwd naar wat we te zien krijgen.

Nu begint het besef ook wel te komen dat het toch spannend is of het allemaal goed is. Geen bloedingen gehad en alle kwalen zijn op mij van toepassing, dus wat dat betreft geen reden tot zorg, maar toch.... Lijkt me fantastisch om het voor het eerst te zien... ieehhh!!!

Terug
Bovenaan