intake ziekenhuis

Hey lieve Nanda
Wat een geneuzel zeg in dat ziekenhuis.
Geeft toch een beter gevoel als je beetje begeleiding krijgt voor je kleine wijffie!
Pannenkoeken.
Hopelijk valt ingreep mee voor Tess en loopt ze vlot weer opgewekt rond!
Goed dat het met de kleine in de buik ook goed gaat!
Zal Tess wel leuk vinden om over te moederen :)
Liefs Daan

Ja, dat is wel balen in het zkh.
Toevallig hoorde ik op tv deze week al een paar keer het liedje "dokter, dokter" van K3. Is natuulijk niet echt een voorbereiding op een operatie, maar misschien wel lollig als ze dat gaat zingen zodra ze een man in een witte jas de kamer in ziet komen! haha
Liefs Nelleke

Whahaha Nelleke wat een goede ik ga het meteen oefenen met haar!

Het komt allemaal goed, morgen eerst maar eens horen hoe laat we er moeten zijn.

Wordt vervolgd...

Groetjes Nanda

Jeetje zeg, kan het nou nooit eens goed gaan met al die artsen en ziekenhuisjes in Nederland! Hoor hetde   laatste tijd veel te veel!
Heel veel succes met je meissie, gaat allemaal best lukken!

Lisenka mv Tessa en Meike

Hoi meiden,

Nou het zit er op, de operatie is gedaan en nu is het afwachten of het goed open zal blijven.

We moesten gister om 7:15 in Rotterdam zijn, na even wachten (waren erg vroeg) en mochten toen naar haar bedje. Kleertjes uit en pyama aan. Na een tijdje kreeg ze een kalmeringsmiddel, ze werd zo grappig, net of ze dronken was!
Eindelijk mochten we mee en kreeg ik zo'n schort aan, met een kapje op. Oh wat heeft ze gelachen. Zelf mocht ze ook een mutsje op en werd ze klaar gemaakt voor de OK. Het naaldje ging erin zoals we geoefend hadden, heel even zei ze AU, maar door de bemoedigende woorden ging ze niet huilen.
In de OK stapte ze zelf van het ene bed op het andere. En kreeg ze het slaapmiddel, echt super, precies zoals we geoefend hadden, we gingen tellen en bij 3 een kus en bij 5 sliep ze al. Voor mij minder om te zien, want ze draaien dan helemaal weg (incl. de hormonen... lastig!).
Ze waren zo klaar, maar pas na een uur kregen we haar terug, de andere kindjes waren veel sneller terug, leek of de verpleging ons gewoon weer vergeten was. Helaas was Tess erg ziek van de narcose en heeft ze heel wat moeten overgeven.
Na een slaapje ging het beter en mochten we naar huis. Om 14:00 waren we er weer.

Ik ben nog moe, het was een lange zware dag, maar mijn meisje heeft het heel goed gedaan, ben super trots op haar

Groetjes Nanda, mv Tess (17-8-2006) en 23+1wk zwanger

Hoi nanada,

Jeetje wat heeft ze het goed gedaan zeg!!! Ookal is het een kleine ingreep, het is niet niks voor jullie en je kleine meissie.
Ik hoop dat het maar snel op de achtergrond raakt en helemaal de oude is.

Liefs Renske

Terug
Bovenaan