Intens intens verdrietig

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden. Ik kom afscheid nemen van jullie. Ik zit in mijn tweede ronde en ik heb mijn vriend gisteren het huis uit (moeten) zetten. We hadden al een paar dagen ruzie (we zijn 4 jaar samen en hebben geen makkelijke relatie omdat ie zo ontzettend jaloers is) Twee weken terug op vakantie geweest en dat was geweldig. Ik heb hem gisteravond alleen gevraagd of ie wat meer respect voor mij kan tonen. En wat zegt ie?: Dat ben jij niet waard, en oh ja ga jij ook maar weer aan de pil, want bij zo'n wijf hoef ik geen kinderen''
Ik heb hem geholpen met zijn spullen te pakken en vuilniszakken vol gegooit. Zonder wat te zeggen rijd ie weg.
Nu komt het: Ik denk dat ik echt zwanger ben. Op vakantie had ik mijn ei en we hebben het iedere dag gedaan. Mijn borsten zetten helemaal op en mijn tepelz zijn weer gevoelig sinds een paar dagen. Pijn onderin mijn buik en rug....
Voordat ie weg ging, heb ik het hem gezegd. Hij wou er niks mee te maken hebben en ik moest het maar weg laten halen.
Ik ben nu op het werk en voel me zo verdrietig. Ik kan alleen maar huilen huilen en nog eens huilen.
Eerst wens je dat je zwanger word en nu kan ik helaas alleen nog maar wensen dat ik het niet ben.
Ik hoop dat ik hier niemand mee kwets.

Meiden succes allemaal.

Liefs Yvette

Lieve, lieve Yvette,

Wat een ontzettend vervelend bericht...
Wat een rotstreek om zoiets te zeggen!!!!! Meid, als iemand zoiets zegt, is hij je echt niet waard! Knap van je dat je voor jezelf hebt kunnen kiezen. Hopelijk ben je nu dan niet zwanger, want dat zou je situatie alleen maar erger maken. Wanneer heb je je NOD? Ik zal voor je duimen voor een niet-zwangerschap. Enneh.. hier kwets je echt niemand mee, ik denk dat iedereen dit in jouw situatie zal begrijpen!!!
Ik kan weinig voor je doen, maar vanachter mijn computer geef ik je een heeeeele dikke knuffel!!!!!!!
Hou je taai en veel sterkte toegewenst!

Liefs,
'
Ginger

Ik kan me alleen maar aansluiten bij Ginger. Hij is je echt niet waard. wat een ... en natuurlijk kwets je hier niemand mee. ik denk dat niemand zwanger wil zijn in zo'n situatie.
Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat je inderdaad niet zwanger ben.
sterkte en heel veel succes.

liefs Kim

Wat naar nou Yvette!
Ik wil je ook nog sterkte wensen en nou maar hopen dat alles goed komt.
Wat een @%&*$#^* om jou zo'n lage streek te leveren.
Dit gun je niemand!

meid,wat erg voor je,en dat na 4 jaar,wat een klootzak zeg,sorry hoor,maar waar slaat dat op met dat ben jij niet waard,hij is jou niet waard,laat je niet je zelfrespeckt ten gronde richten hoor!!!je zegt toch niks verkeerd met,dat je wat meer respeckt wilt hebben.ik begrijp je verdriet erg goed,maar die ...... is jou helemaal niet waard,en mocht je wel zwanger zijn,dan weet ik zeker dat je er toch blij mee zult zijn,he tis niet te hopen natuurlijk,maaar dan zal je gelukkig zijn met die kleine,en dan komt er iemand op je pad,die wel respeckt voor je heeft,en met liefde voor dat kleintje wilt zorgen,net alsof het van ze eigen is,heel veel sterkte met alles,gr manuela

Ik kan alleen maar zeggen wat een klootzak en als je toch zwanger van m ben, dan is hij tenminste nog ergens goed in geweest, en dat is jou mischien wel een mooi leven schenken!

Dikke knuffel

Lieve Yvette,

Wat een naar verhaal en inderdaad "wat een klootzak"
Mocht je zwanger zijn en je besluit het niet af te breken dan wil ik nog even aan je kwijt dat je het ook heel goed in je eentje kan.Een vriendin van mij heeft ongeveer het zelfde mee gemaakt en al heeft ze moeilijke tijden gehad ze heeft haar kindje nooit meer in willen ruilen voor een leven zonder.Dus idd is die klootzak van haar toch nog ergens goed voor geweest.Nu heeft ze idd een pracht van een kerel gevonden die als een echte papa voor haar kindje is.Heel veel sterkte en ik wens je al het beste toe.

Wat een enorme eikel!!!
Ik wil je heel veel sterkte wensen.

Liefs,
Es

Terug
Bovenaan