A
Anoniem
Guest
Hallo meiden. Ik kom afscheid nemen van jullie. Ik zit in mijn tweede ronde en ik heb mijn vriend gisteren het huis uit (moeten) zetten. We hadden al een paar dagen ruzie (we zijn 4 jaar samen en hebben geen makkelijke relatie omdat ie zo ontzettend jaloers is) Twee weken terug op vakantie geweest en dat was geweldig. Ik heb hem gisteravond alleen gevraagd of ie wat meer respect voor mij kan tonen. En wat zegt ie?: Dat ben jij niet waard, en oh ja ga jij ook maar weer aan de pil, want bij zo'n wijf hoef ik geen kinderen''
Ik heb hem geholpen met zijn spullen te pakken en vuilniszakken vol gegooit. Zonder wat te zeggen rijd ie weg.
Nu komt het: Ik denk dat ik echt zwanger ben. Op vakantie had ik mijn ei en we hebben het iedere dag gedaan. Mijn borsten zetten helemaal op en mijn tepelz zijn weer gevoelig sinds een paar dagen. Pijn onderin mijn buik en rug....
Voordat ie weg ging, heb ik het hem gezegd. Hij wou er niks mee te maken hebben en ik moest het maar weg laten halen.
Ik ben nu op het werk en voel me zo verdrietig. Ik kan alleen maar huilen huilen en nog eens huilen.
Eerst wens je dat je zwanger word en nu kan ik helaas alleen nog maar wensen dat ik het niet ben.
Ik hoop dat ik hier niemand mee kwets.
Meiden succes allemaal.
Liefs Yvette
Ik heb hem geholpen met zijn spullen te pakken en vuilniszakken vol gegooit. Zonder wat te zeggen rijd ie weg.
Nu komt het: Ik denk dat ik echt zwanger ben. Op vakantie had ik mijn ei en we hebben het iedere dag gedaan. Mijn borsten zetten helemaal op en mijn tepelz zijn weer gevoelig sinds een paar dagen. Pijn onderin mijn buik en rug....
Voordat ie weg ging, heb ik het hem gezegd. Hij wou er niks mee te maken hebben en ik moest het maar weg laten halen.
Ik ben nu op het werk en voel me zo verdrietig. Ik kan alleen maar huilen huilen en nog eens huilen.
Eerst wens je dat je zwanger word en nu kan ik helaas alleen nog maar wensen dat ik het niet ben.
Ik hoop dat ik hier niemand mee kwets.
Meiden succes allemaal.
Liefs Yvette