Intens intens verdrietig

Hoi Yvette,

Poeh he, wat een verhaal zeg, echt KLOTE!!! Hoop dat alles goed komt en wil je veel sterkte wensen. Snap dat je je klote voelt, maar luctor et emergo (ik worstel en kom boven)

groet,
Jackje

hoi yvette,hoor niet op dit forum thuis maar op het maart forum.maar ik lees hier je verhaal en wil even laten weten dat ik met je meeleef,wat een gore klootzak.en net wat de andere meiden zeggen,ben je toch zwanger is ie toch nog ergens goed voor geweest.sterkte en veel liefs van chantal

Ohhh ronde-vriendinnetje! Wat een Lul met hoofdletter L zeg!! Onbegrijpelijk dat hij zulke dingen kan zeggen als jullie pas hebben besloten samen voor een kindje te gaan... Als je erover wilt praten kan je me mailen op prinsesaurora@hotmail.com. Ik wens je in ieder geval heel erg veel sterkte en ik hoop dat je hem snel kan vergeten...

Liefs, Aurora

Ik zal ook voor je duimen dat het allemaal goed komt, en dat je niet zwanger bent. Heel veel sterkte, en ik vind het echt heel goed dat je hem eruit hebt gegooid!

kus Floortje

Lieve Yvette

Iedereen heeft al gezegd wat ik dacht toen ik je berichtje las.
Dus ik wens je HEEL VEEL STERKTE!!!!!

liefs Niempie

Jaren geleden kreeg ik een miskraam nadat mijn man besloten had voor zichzelf te kiezen. Hij liet mij achter met twee kinderen (jongste net een jaar) en zwanger.

Soms voel ik nog de pijn van de miskraam (na 14 weken).

Mocht je zwanger zijn, geniet er dan van. Jij hoeft die mooie tijd niet te missen, omdat iemand anders het mooiste in zijn leven zomaar weggooit. Zijn verlies, niet het jouwe.

Sterkte

Lieve Yvette,

Ik kom van het april forum!
Je bent beter af bent zonder deze man!
VEEL Sterkte in deze moeilijke periode!!

Dikke Knuffel!

Lieve meiden,

Wat een schatten zijn jullie.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor alles.

Dikke kus Yvette

Terug
Bovenaan