Intiem?

Lieve dames,

Beetje intieme vraag maar ik ben de eeeste van al mijn vrienden met een koter en mijn eigen moeder leeft niet meer en het aan mijn schoonmoeder vragen (is een schat hoor, daar niet van) vind ik net even een brug te ver...

Hoe lang duurde het bij jullie voordat je weer echt sex kon hebben en zodanig dat het ook prettig voelt? En dan bedoel ik dus penetratie. Wij hebben het gister voorzichtig geprobeerd, maar... Nou ja, het lijkt wel of ik te strak ben gehecht, hij ging er niet echt helemaal in. Is dat normaal en moet alles gewoon weer oprekken ofzo?

Het is nu 9 weken geleden dat ik ben bevallenen ik ben toen behoorlijk ingescheurd en ik heb een knip gehad. Ben ik gewoon te ongeduldig? We hebben het heel leuk hoor tussen de lakens, maar ik wil ook wel weer eens echt kunnen vrijen.

Duurde het bij jullie ook zo lang?
Is misschien een wat prive/intieme vraag, maar ik heb echt geen idee en voordat ik bij de gyn op de stoep sta en die me lachend naar huis stuurt...

X
Evje

Heeey, meid, das vervelend zeg.

Bij mij werkte het na 2 weken alweer. Geen pijn of irritatie. Alles gaat zoals normaal.

Ben 7 weken geleden bevallen en had ook 1 knipje gekregen.

succes, en bij twijfel even je huisarts vragen :D

Dit is zeker vervelend en ik vind het helemaal geen rare vraag hoor. Ook een gyneacoloog of verloskundige zal je nooit lachend naar huis sturen... Het kán idd zijn dat je te strak bent gehecht. Heb je geen na-controle meer of heb je die al gehad? Anders is dat dé gelegenheid om te vragen..
Zelf ook wel weer intiem geweest, maar ook hier geen enkele last eigenlijk.. Gewoon, zoals voorheen. Ik ben (morgen) 8 weken geleden bevallen. Had geen knip maar wel iets gescheurd en gehecht.
Bij de 1e wel een fikse knip, toen duurde het ook iets langer voor we weer intiem waren zeg maar, maar geen pijn gehad, alleen is het littekenweefsel dan wat stug nog en gevoelig. Ging vanzelf beter...

Suc 6 meid !

Wij hebben 18 dagen na de bevalling weer voor het eerst seks gehad,maar had dan ook geen hechtingen of wat dan ook.vond het toen wel tegenvallen.nu hebben we vorige week weer een paar keer seks gehad en voelde al veel pretigger.
wel vervelend hoor dat het nog niet zo goed gaat...zal toch gewoon vragen hoor aan de verloskndige je zal vast de enige niet zijn met zulke vragen.
succes liefs jootje

Hier is het er nog niet van gekomen... Ik ben 6 weken geleden bevallen en ik heb stiekem wel een beetje drempelvrees. Ik had een sub-totaalruptuur en ben dus ook gehecht. Ik heb daar overigens bijna geen pijn aan gehad, maar toch ben ik bang voor een teleurstelling ofzo. Ik vind het wel echt raar dat je sexleven zo verandert door een zwangerschap/bevalling. Bij ons kwam het er in de laatste fase van de zwangerschap eigenlijk al niet meer van, terwijl ik echt de afgelopen 10 jaar geen klagen heb gehad. Maar ik merk dat ik er een tikkie tegenop zie. Ook omdat ik normaal aan de pil ben en nu (nog) niet. Dus moeten we met condooms aan de gang en ik ben bang dat dat rubber het er niet prettiger op maakt. Maar ja, misschien wel allemaal leeuwen en beren die er niet zijn. Woensdag ga ik naar de huisarts voor de pil. Oh ja, en ik ben eigenlijk nu sinds een paar dagen voor mijn gevoel weer helemaal schoon. Tot voor kort vloeide ik nog licht. Dat vind ik dus ook niet fris (en volgens mij mag het dan ook nog niet toch?).

Nou ja, wat mij betreft helemaal geen rare vraag hoor Evje, ik vind het ook nogal een ding. Maar ik ben er ook van overtuigd dat je er op een gegeven moment gewoon weer voor moet gaan omdat het anders groter en groter wordt. En dat is nergens voor nodig. Dus ik geef mezelf komend weekend als deadline;-) hahaha... manlief is nu ziek dus zal hem nog even met rust laten ;-)

Hier hetzelfde probleem! Bij mij is het trouwens al ruim 11 weken geleden. We hebben het zaterdag nog geprobeerd maar het deed echt teveel pijn!

Ik ben ook gehecht en het voelde inderdaad of het te strak was. Toen ik op na controle ging had ik ook met plassen e.d. nog veel last, de verloskundige heeft toen gekeken en hij zag niks raars ofzo. Bij mij is het dus allemaal goed gehecht. Ik vind het ook jammer en baal er best van, zo langszaam aan zou ik het wel weer een keer leuk vinden!

Maar ja, nog even geduld denk ik. Ik ga toch maar eens aan vriendinnen vragen hoe zij dat gedaan hebben!

Hallo,
Ik heb ook hechtingen gehad, 5 weken geleden. Met 3 weken hebben we het geprobeerd en het deed echt te pijn. We zijn toen ook gestopt, een hele teleurstelling voor m'n man. Afgelopen weekend hebben we het weer een keer geprobeerd. Tijdens de sex viel de pijn mee, we deden echt heel rustig aan. Het voelde echt of het niet meer paste. Na die tijd schrijnde het nog heel lang na. Heel naar. Dus ik wacht ook nog wel even tot de volgende keer..
Succes!
Liefs..

Terug
Bovenaan