Intiem?

Hey,

Mijn verloskundige benadrukte dat je vooral veel glijmiddel moest gebruiken de eerste paar keren. Ik weet niet of je borsvoedig geeft? Maar dan kunnen je hormonen er ook nog voor zorgen dat het wat droger is daar beneden (als ik het goed begrepen heb van vk). Dat heeft er dan dus niets mee te maken hoe leuk je het hebt, maar alles met je hormonen...

Liefs en veel plezier ;)

T

hallootjes,

wij hebben deze week ook voor het eerst weer sex gehad. Ik ben ook 9 weken geleden bevallen, maar ik vond het nog niet zo prettig. Het voelde alsof er nix inging. Mijn man moest hard aan de bak en vond het ook niet zo prettig als voorheen. Het is niet te strak maar juist zelfs nog ietsjes te 'wijd'. Dat is ook geen pretje hoor. Ik heb geen pijn gehad gelukkig na afloop, maar we wachten nog maar ff. Ik ben niet ingescheurd of ingeknipt, maar heb wel 5 hechtingen gehad omdat ik schaafwonden had of zoiets.

Ladys, veel suc6 en het komt allemaal goed. ZEGT MEN :).

Liefs

Joyce

Oh gelukkig ben ik niet de enige die zich onzeker voelt over de sex. Ben ruim 7 weken geleden bevallen en ik moest er tot voor kort echt nog niet aan denken. Ik heb dan ook een knips gehad en die voel ik nog regelmatig.
Gelukkig heb ik een lieve man, die heel geduldig is. Hij zegt dat hij liever wat langer wacht, zodat het voor ons beide weer fijn is. Dan dat het de eerste keer erg gaat tegenvallen. Dus ik voel gelukkig geen druk.
maar langzaam begin ik er wel weer zin in te krijgen! En ik ga er maar vanuit dat de eerste keer niet geweldig zal zijn, kan het ook niet tegenvallen.

Hoi,

Inmiddels hebben we het hier ook geprobeerd, ben 6,5 week geleden bevallen. Maar het was niet echt succesvol. Ik voelde zeg maar voor het eerst tot hoe diep die sub-totaalruptuur ging zeg maar... Het deed geen helse pijn, maar het was ook echt niet prettig, dus wij zijn maar op een creatieve andere wijze verder gegaan. Inderdaad 'no pressure', maar hoe lang zou dit gaan duren? Ben er wel weer aan toe zeg maar...

En speaking of it: ik heb dus nog steeds best last bij het poepen. Als mijn ontlasting hard is zit ik zowat te janken op de wc, net of ik van onderen openscheur... ellendig!

Dank voor jullie reacties!

De vk vond dat het wel wat strak voelde, maar dat is ook omdat het litteken weefsel nog dik en stug is. Ze zei dat ik het nog wat tijd moest geven, rustig blijven proberen en glijmiddel gebruiken.

Tja, ik heb gelukkig een wereldvent die het zo mogelijk nog vervelender voor mij vindt dan ik zelf.

@Blossom: dat klinkt heeeel herkenbaar, ik ontbijt alleen nog maar met een flinke portie All Bran en een kop koffie, zodat het nooit moeite kost, want dat doet nog steeds een beetje zeer. In het begin deed het me qua pijn zelfs weer aan de becalling denken, bleh.

X
Evje

HOi hoi,

Ik heb twee kinderen, bij onze zoon ben ik ingeknipt en heeft het even geduurd voor dat stuge gevoel weg was,,,geloof me het wordt echt weer soepeler,,bij mijn dochter ben ik ingescheurd en heb ik helemaal nergens last van,,,
Ik denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben,,,

Terug
Bovenaan