Intocht sinterklaas, leuk als iedereen zijn verhaal neerzet!!

Vandaag kwam sinterklaas aan met de boot op het strand aan. Feline vond het erg leuk al die mensen en kinderen.

En het zingen en de pietenband waren ook mooi, ze ging heerlijk op de muziek dansen in mijn armen.

Feline pakt nooit iets aan van vreemde, dus het zakje pepernootjes
pakte ze niet aan. En ze deinsde helemaal terug toen zwarte piet dicht
bij kwam. Ze heeft eventjes een beetje gehuild maar zodra zwarte piet weg was ging het wel weer.

En dan ging ze echt zitten wijzen en lachen naar zwarte piet hahaha

Het allermooiste was toen er nog twee zwarte pieten dicht bij kwamen.
Ze ging meteen zwaaien en dag zeggen om er maar voor te zorgen dat ze
niet dichtbij kwamen!

Hoi,

Wij hebben de Sint bnog niet ingehaald. HIj komt hier pas volgende week aan. Maar als het net zo gaat al voorgaande jaren de eerste keer heb ik dubbel gelegen.
In het dorp waar ik woon is geen haven dus wat doen ze hier.
Men neme een muziekcorps met wat pieten erachter
een jeep met botentrailer
op de botentrailer een boot
in de boot de sint
Ga zeker wel even kijken ze komen hier namelijk op deze manier door de straat

Als ze wat ouder is ga ik denk ik naar de intocht in Tiel daar komt nl de echte pakjesboot altijd  aan

groetjes Karin

Vanmiddag om 14:00 uur kwam de Sint aan met de boot bij de stad waar ons dorpje dichtblij ligt. Om half 1 heb ik mijn dochter in bed gelegd om een uurtje te slapen. Bleef ze toch wel tot 14:30 uur slapen!!  Ik heb haar niet wakker gemaakt omdat ze dan meestal heel chagarijnig is. We kwamen om 15:00 uur aan in de stad waar ze op de markt in de muziektent stonden. Supergezellig!! Nog even wat liedjes gehoord, waarop ze lekker ging dansen en daarna vertrok de Sint met zijn Pieten. Toen liepen ze heel dichtbij ons en deelden veel pepernoten uit. We hebben wel 3 handen pepernoten gekregen en ook nog een worp in de wagen!! Ook heb ik mijn dochter nog op de foto gezet met een Piet. Dichtbij vond ze duidelijk minder leuk, maar van veraf vindt ze ze heeeeeel leuk!
Ik kan niet wachten tot pakjesavond!!

Groetjes Babybelle

Ik had het pietenpakje al klaar liggen, maar helaas is Vera gister weer erg benauwd geworden en dus werd het vandaag geen sinterklaas voor haar.
Ik ben wel geweest met een vriendin en haar kindjes en dat was wel heel erg leuk!

Groetjes Karin

Hoi,

Ik heb samen met Jesse naar de intocht op tv gekeken, hij was helemaal geconcentreerd, dus hij vond het wel leuk.
volgens mij komt ie volgend weekend hier in het dorp aan, maar dan ben ik aan het werk, dus denk dat mijn vriend met Jesse gaat kijken.

Groetjes Linda

Wij hadden gisteren een zogenaamde pyamadag!! en waren even totaal de tijd vergeten, we vielen dus iets later in  maar hebben uiteindelijk met het hele gezin naar de intocht gekeken  van huis uit heben we de traditie om niet alleen op pakjesavond maar ook tijdens de intocht lekker chocomel te drinken met bijv taaitaai, pepernoten etc
Dit heb ik dan ook al even op voorraad en kwam ook gezellig op tafel.
Gisterenavond hebben we tot grote plezier van Brian junior Sint festival gekeken.
Mike stond met zn tandenborstel als microfoon te zingen en Brian stond daar als volleerd danser bij te dansen!! SUPER
Na alle liedjes luidkeels te hebben gezongen en een mandarijntje en suikerklontjes met een beetje water voor Americo te hebben neergezeten ging met name Mike vol spanning naar bed. Vanmorgen was het hier dan ook al vroeg dag gelukkig was Sint ons huisje niet voorbij gereden  en werd de gereedschapriem van Bob de bouwer (voor Mike)  en de speelgoed koe (voor Brian) met veel gejuich ontvangen

Ik vind het echt geweldig om de verwachtingsvolle smoeltjes te zien......
Volgende week is de intocht hier in Ridderkerk, daar zullen we dan ook van de partij zijn

groetjes
van een sint fanaat
Achnita

Terug
Bovenaan