Intocht sinterklaas, leuk als iedereen zijn verhaal neerzet!!

Wij zijn gisteren naar de intocht geweest. Helaas zou Oma niet mee kunnen want zij had een afspraak, maar Opa zouden we in de stad ontmoeten. Toen we eenmaal in de stad waren bleek de afspraak van Oma niet door te gaan en was ze gezellig toch mee. We zijn niet naar het water gegaan maar zijn in een straat gaan staan waar hij met zijn pieten doorheen zou komen. We stonden nog maar net toen ze al kwamen. Marissa keek haar ogen uit en was helemaal niet bang voor de pieten. Ze heeft twee pepernoten op en de schuimpjes mocht ze nog niet. Daarna zijn we naar de Markt gegaan, daar zat de Sint met de pieten op het podium. Wij zijn in het cafe gaan zitten en af en toe even buiten gaan kijken. We hebben toen nog even gewinkeld en daarna lekker naar huis. 's Avonds mocht Marissa haar schoen zetten. Netjes gezongen, een wortel er in voor het paard en vanochtend zat er een kadootje in. De intocht op tv hebben we nog niet gekeken, dat doen we waarschijnlijk morgen

groetjes Linda

Hoi meiden,

bij ons kwam de sint met een politieauto aan....maar omdat het bij ons op het theaterplein was konden wij er met geen mogelijkheid komen, dus hebben onszelf op het stadhuisplein gestationeerd....Jesse was als Voetbalpiet en liet z'n hoedje netjes zitten...en was lekker aan het rondlopen, toen kwamen er twee pieten op een politiescooter voorbij....Jesse had alleen geen oog voor de pieten, maar wel voor de BROEMER, zoals hij dat zegt!

Op een gegeven moment gingen die pieten hun kunsten vertonen en Jesse was helemaal verbaasd wat ze konden, hij stond in het midden van de kring! Maar ja toen hoorde we dat de Sint en de pietenband eraan kwam, dus gauw terug naar ons plekkie! En ja hoor daar kwamen de pieten. Jesse was helemaal verbaasd dat ze ook nog eens muziek konden maken!! Hij genoot er onwijs van en was aan het meedansen, toen er nog door een Piet naar hem werd gezwaaid, had hij echt zoiets van, moet ik nou ook nog terug zwaaien!

Voor de Sint heeft hij minder interesse, hij heeft die man gezien, en trok echt zo'n gezichtje van, leuk, wat moet ik ermee?!?! Maar goed, Jesse was helemaal gesloopt, en heeft 2,5 uur in z'n wagen liggen slapen!!

Het was in ieder geval geslaagd!

We hebben ook nog z'n schoen gezet, maar hij snapte er helemaal niets van, liep er vanochtend gewoon voorbij, z'n vader moest hem er echt op wijzen en had echt zoiets van wat doen die snoepjes nou in mijn schoen???

Volgend jaar zal hij er wel meer besef van hebben!!

Groetjes
Angelique

Hoi hoi,

Nou, Bas heeft tot nu toe nog niet zoveel meegekregen van Sinterklaas. Gister toen de intocht op TV was, lag hij te slapen. Net ben ik met Eva naar de intocht hier in Wijchen geweest, maar ook nu lag Bas heerlijk te slapen.
Wel zat er vanmorgen een cadeautje in zijn schoen:

En hij heeft een paar stukjes chocolade Piet gehad. Dat vond hij wel lekker.
Deze foto is wel niet van Bas, maar ik vind hem zo schattig. Hij is net in het dorp gemaakt:

Groetjes, Karin

Wij zijn niet naar de intocht geweest gisteren.. De "echte Sint" kwam hier binnen in Almere -haven.. maar dat is nog best een stukje (+10km ofzo) en voor al die heisa vind ik Birgit nog te klein.
Volgende week komt de Sint hier in - Buiten aan, met de trein haha. Dat kunnen we lopen dus dan gaan we wel eventjes kijken denk ik!

Bij ons in Huizen kwam de Sint met de boot en we zijn wel gegaan maar het was erg druk en ik geloof niet dat Isaac het al echt beseft...
Maar hij vond het hele gezellig en zat breed te lachen op de schouders van zijn papa!
Groet, marianne

Hoi!
Gisteren kwam Sint en zijn Pieten aan met de boot in Arnhem..maar we hadden zo'n drukke dag...dus niet geweest, maar voor de buis gekeken..
Vandaag kwam hij ergens in de buurt aan, met de trein op het station..In het centrum zijn we wezen kijken..Keidruk was het..Er werd vanaf de trap van het stadhuis gezongen, en de Sint kwam op zijn paard voorbij..
Ik heb Lieve opgetild uit de buggy, want altijd staan de grote mensen met hun neus vooraan!!!
Ze keek haar ogen uit!!!
Zwaaide naar de Sint, en volgde hem helemaal..Het leuke is..ze zegt het woord 'Sinterklaas' al helemaal goed!!
Zooooo schattig!
Best een lastig woord, maar goed verstaanbaar.
Ze kreeg pepernoten van Piet, maar ze keek heel gek naar hem..Ze heeft er 1 opgegeten. [vind het best harde dingen..]
Kortom, ze vond het prachtig!
Onze oudste gelooft niet meer, maar doet leuk mee, en de middelste zat op de schouders van papa! Dus een geslaagd uitje!
De schoen ook gezet, dat was spannend, en leuk..
Lieve kreeg een boekje, en een koek..
Wij hebben de afspraak dat er in de schoen gewoon kleine pakjes zitten, en lekkers, en de grote cadeau's zijn echt voor pakjes avond.
Daar krijgt Lieve oa, regenlaarsjes, en de Little People boerderij..
Gr Rina

Hoi,

wij zijn met Maaike nog niet naar de intocht geweest. Ze was vorige week de hele week een beetje ziek. Gelukkig gaat het nu wel weer goed maar ik durfde het niet aan om in de kou te gaan staan. Hopenlijk dat het volgend jaar lukt. Wel kwam ze vrijdag thuis met een geweldige pietenmuts die ze op het kinderdagverblijf gemaakt hebben. Ik moet nog een foto maken maar zodra ik hem heb zal ik hem hier ook even neerzetten.

Groetjes
Inge

hoi
geen sinterklaas gezien...wij zouden ons even orienteren op een nieuwe keuken...maarre voordat we het wisten zaten we er al 1 uit te zoeken en alles samen te stellen.dat heeft wel 3 uur geduurd dus.....eer dat wij uit die winkel rolden was  de sint al weg

gr petra

Terug
Bovenaan