Invloed antibiotica (amoxicilline) op gedrag

Sorry Essil, maar jouw reactie slaat in dit geval kant noch wal. Het is jammer dat je hier geen screenshots kunt sturen, anders had ik wat stukken uit goede bronnen erbij gedaan ter ondersteuning van mijn verhaal. Panda-infectie of zoiets ten tweede, misschien bedoel je iets anders, maar pandas zijn echt gewoon dieren en heeft niks te maken met een infectie.
 
Sorry Essil, maar jouw reactie slaat in dit geval kant noch wal. Het is jammer dat je hier geen screenshots kunt sturen, anders had ik wat stukken uit goede bronnen erbij gedaan ter ondersteuning van mijn verhaal. Panda-infectie of zoiets ten tweede, misschien bedoel je iets anders, maar pandas zijn echt gewoon dieren en heeft niks te maken met een infectie.
 
Het kan uiteraard per type antibiotica verschillen, maar bij de laatste die ik had, moest er minimaal 2 uur tussen zitten. Volgens de bijsluiter. Weet niet of het voor alle antibiotica geld, dus voor het aanvullen van antibiotica met probiotica, lees vooral de meegeleverde bijsluiter bij de te gebruiken antibiotica.
 
Lieve ouders en verzorgers,

Wij zijn opzoek naar ervaring in gedrag bij jullie peuter bij het nemen van antibiotica.
Onze dochter (2,5) heeft antibiotica gekregen voor een lymfe ontsteking. Dit gaat inmiddels heel goed maar haar gedrag lijkt 2 dagen na het nemen van de antibiotica ernstig te veranderen. Tuurlijk heeft het ziekzijn en haar leeftijd ook een aandeel maar zoals wij onze dochter kennen is dit heel plotseling ineens buiten proportioneel. Lees hele heftige driftbuien en overal tegenin gaan, slaan / schoppen en heel lelijk doen. Nu ben ik benieuwd of iemand dit herkent?
(Zij krijgt nauwelijks suiker en las op het flesje dat er aspartaan en glucose in zit) OEF.

Hoor het graag! Liefs
Hoe gaat het?
 
Heb je wel goed nagekeken of er niet per ongeluk andere medicijnen in je verpakking terecht zijn gekomen? Dat schijnt ook nog wel eens te gebeuren.

Het is dan zaak om de medicijnen zo snel mogelijk ergens in te leveren en onderzocht te krijgen op onregelmatigheden.
 
Terug
Bovenaan