invriezen?

Hallo allemaal

Wat ik me afvroeg.
Als mijn dochter tzt een fruithapje krijgt kan je dan de andere helft van het potje invriezen of is dit niet verstandig?

Grtz Marion
 
pfff, dat weet ik ook niet hoor. Net als mijn voorganger weet ik wel zeker dat je het 24 uur in de koelkast kan bewaren.
Zeker in het begin, als ze nog niet veel eten, is het sowieso slimmer om een paar dagen hetzelfde te geven. Dan kunnen ze rustig wennen aan de smaak, en kun jij goed bekijken of er allergische reacties komen..... Dan geef je gewoon lekker 2, 4 of 6 dagen achter elkaar hetzelfde, dan is dat probleem ook opgelost.
Je kan trouwens op de website van het merk potjes vaak een tel.nummer vinden om dat soort vragen te stellen..... Zij zullen het zeker wel weten denk....
 
Wij maken zelf de fruithapjes voor onze dochter, deze bewaren we wel in de vriezer.
Maar of je de potjes uit de winkel kan invriezen, dat weet ik helaas niet.
 
Ik had ooit ook deze vraag en heb gebeld met Olvarit. Zij vertelden dat je de rest van het potje rustig kan invriezen. Ik heb dit ook gedaan en het ging prima. Wel vantevoren eruit halen en dus niet een restje waar al een gebruikte lepel in is geweest invriezen....

Groetjes, Yvette
 
Hoi,

Volgens mij kan dat idd gewoon het word vers in het potje gedaan dus kan het denkik gewoon worden ingevroren!
@dirksmama, het ligt er vaak aan wie je aan de lijn hebt, vaak mogen ze dat soort dingen niet zeggen ivm evt klachten!

Gr MJ
 
Terug
Bovenaan