Inwendig onderzoek, strippen

Dag,

Volgende week gaat de VK een inwendig onderzoek doen om te kijken of ik gestript kan/mag worden. (dit ivm niet overtijd lopen)
Heeft een van jullie dit eerder meegemaakt en zo ja, wat zijn je ervaringen?
Als dit niet helpt, dan mag ik de week erop naar het ziekenhuis om ingeleid te worden, hoop dat het niet zover hoef te komen.

Gr, Clasce, 37+5

De reden om niet overtijd te gaan is dat onze vorige zwangerschap is geeindigd met een doodgeboren kindje, rond 20 weken zw.schap. Deze zw.schap is daarom best (psychisch) belastend (geweest). En daarom hoef ik niet overtijd te gaan van de vk. Heb het zelf gevraagd en ze gaan erin mee. Het is nu wel heel spannend, ook omdat je weet dat het niet vanzelfsprekend is dat alles goed gaat.
Zodoende.

De reden om niet overtijd te gaan is dat onze vorige zwangerschap is geeindigd met een doodgeboren kindje, rond 20 weken zw.schap. Deze zw.schap is daarom best (psychisch) belastend (geweest). En daarom hoef ik niet overtijd te gaan van de vk. Heb het zelf gevraagd en ze gaan erin mee. Het is nu wel heel spannend, ook omdat je weet dat het niet vanzelfsprekend is dat alles goed gaat.
Zodoende.

Hoi,

heb geen ervaring met strippen, wel met inleiden. Bij mij werkte dat helaas voor geen meter. De vliezen waren wel al gebroken, daarom werd ik ingeleid. Na een weeenstorm van 12 uur 4 cm ontsluiting en na nog eens bijna 12 uur bleef ik hangen op 9. Toen een spoedkeizersnee. Hoop dus heel hard dat ik niet ingeleid hoef te worden !
Kan er heel goed inkomen dat je niet overtijd wilt gaan en fijn dat je verloskundige erin mee wil gaan. Aan de andere kant zou ik (maar das helemaal persoonlijk en ik voel jouw emoties niet, wil ook echt niet oordelen) me niet zo snel laten inleiden als er geen medische noodzaak voor zou zijn.

Veel sterkte gewenst en hoop voor je dat het allemaal vanzelf begint!

Natasja

Fijn dat ze jullie gevoel hierin erkennen.
Echter, je lijf moet er wél klaar voor zijn, voor strippen en inleiden, dus dat hoop ik dan voor jullie!
sterkte!

Terug
Bovenaan