Inwendig onderzoek, strippen

Ik ben bij mijn oudste gestript maar ik was toen al de 40weken grens gepasseerd. Bij heeft het toen overigens wel gewerkt. Echt pijnlijk kan ik het niet noemen maar een prettige ervaring is het ook niet.
Strippen kan volgens mij ook niet altijd, je baarmoedermond moet dan wel al wat soepel zijn ofzo.

Hoop voor je dat het werkt.

Bij mij heeft het strippen bij zoon nr. 2 niet geholpen ben dus daarna ingeleid, vond het helemaal niets omdat het veels te snel ging.
Nu staat vast dat ik getript ga worden op 21 april en ik hoop zo dat er nu dus wel iets gaat gebeuren door het strippen maar ja we weten 21 april pas hoe het ervoor staat vanbinnen.

Ze willen daarom ook eerst een inwendig onderzoek doen om te kijken of er gestript kan worden (ik vermoed van wel, daar drie weken geleden mijn baarmoedermond al bijna volledig verstreken was, inw. onderzoekje gehad)
We zien wel, het is verdacht rustig nu, alle indalings- en voorweeen zijn weg. Was bij de oudste ook en toen een week alles weg was, braken spontaan mijn vliezen, en begon de bevalling.
Afwachten maar, je hoort trouwens wel heel verschillende verhalen over inleiden.
Zal goed uitrusten voor die tijd. ;-)

Terug
Bovenaan