Inwendig onderzoek?!!!

Dag José,

ik ben 37 weken, uitgerekend voor 28 december ondertussen... Eerst zeiden ze 30 december, nu is het ondertusse de 28ste geworden.

Tegen mij hadden ze ook gezegd na het inwendig onderzoek dat ik wat bloed kon verliezen. Maar ik heb uiteindelijk niets van bloed verloren.
Hier hangt de griep ook heel erg hard in de lucht, ik was vorige week vrijdag ziek (halve dag in het moederhuis met regelmatig terugkerende  weeën, deze werden ook opgewekt door het overgeven en de koorts dachten de vroedvrouwen en mijn gynaecoloog).
En gisterenavond kreeg mijn man het plots. Komt echt heel ineens op, maar is gelukkig niet van al te lange duur.

Ik ben echt aan het wachten op ons kleintje, ik probeer nog te genieten van de laatste weekjes met ons tweetjes, maar is best moeilijk vind ik.
Heel gek, maar ik ben er gewoon volledig klaar voor heb ik de indruk. En ook mijn man ziet het helemaal zitten. Toch is het beter dat het nog even op zich laat wachten, lijkt me altijd beter om tot 40 weken te gaan.

Liefs,
van ons...

Hoiiiiii daar was ik weer.

Ik heb inderdaad ook geen druppeltjes bloed verloren, en er zijn bij mij helaas nog maar weinig voortekenen. Dan voel ik iets en dan denk ik.. zou het? En dan is het weer weg, je word er moedeloos van hahahahah... mijn  man is al lichtelijk gestrest, ik word er soms helemaal kriebelig van! Hij had vandaag een neusspray gekocht, mag ik deze niet gebruiken!!!!!! Dus het zal wel weer een gebroken nacht worden, ach kan ik vast wennen. Maar ik slaap liever goed door, voor het geval de bevalling wel ineens begint! Tja je hebt wel gelijk, wachten tot 40 weken, maar van de andere kant, we weten dat we een groot kindje krijgen 7 a 8 pond, en over het algemeen zijn dat sterke baby's, dus wat dat betreft, zou ik het beslist niet erg vinden als het eerder komt. Ik denk zelf trouwens dat hier met kerst nog geen baby geboren is (ben 24 dec uitgerekend)... Mijn man denkt van wel... ik geloof er nix van.. en ga er ook zeker niet vanuit!

Voor als ik je niet meer spreek.. succes met bevallen!

liefs José

Hoi Jose,

Gezien je verhaal denk ik niet dat de gyn je heeft geprobeerd te strippen, maar dat hij een inwendig onderzoek heeft gedaan om te beoordelen hoe ruim je bekken is. En dus om een betere inschatting te maken van de kans om "gewoon" te kunnen bevallen.

Groetjes,
Gyöngy

Hoi hoi,

ik denk persoonlijk dat de gynaecoloog al sneller doorheeft dat je op een al dan niet 'normale' manier kan bevallen... Eerder is er ook al een inwendig onderzoek geweest tijdens mijn zwangerschap. Nu lijkt het me eerder een onderzoek naar de hoeveelheid opening... En of je kleintje al ingedaald is...

Jij ook veel succes met je bevalling e José!!!
En al de anderen ook natuurlijk ...

Liefs,
van ons...

Hoiiiiiii...

Ja inderdaad, het zal dan wel geen strippen geweest zijn. Want ik was toen nogmaar 37 weken en een paar dagen. Dan zal hij vast gevoelt hebben of er voldoende ruimte is of om te voelen of het kindje al is ingedaald... we zien het wel. Komt vast wel goed. Hij maakte zich geen zorgen, ander had hij vast wel gezegd dat ik zowiezo in het ziekenhuis moest bevallen, ja toch?!! Ik sta onder goeie controle zegt m'n moeder telkens... en dat is natuurlijk ook wel zo, kijk maar is naar de mensen die in Africa wonen (klinkt een beetje overdreven, maar zo is het wel!) haha...

Iedereen succes met bevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs José, nu maar hopen dat er vandaag wat gaat gebeuren, ben het echt zat... hoop echt niet dat ik straks vet overtijd ben, dat houd ik echt nie vol!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan