inwendig onderzoek

Heeft iemand ervaring met een inwendig (vaginaal) onderzoek?
Heb deze waarschijnlijk volgende week (dan 8 wkn en 6 dgn) en weet niet echt wat me te wachten staat.
Help!!!
Greetz Jan (7 wkn 4 dgn)

hallo,

Je bedoelt neem ik aan een inwendige echo.
Ze gaan dan met een echo apparaat (lijkt een beetje op en dildo) je vagina in.
Daarmee kijken ze in je baarmoeder.
Als je je een beetje kan ontspannen valt het reuze mee. Vooral als je voor het eerst je kindje ziet.

Succes!!

Groetjes Geeske 38.3 weken zwanger

Ik weet niet wat voor onderzoek je moet ondergaan?
Ik heb meerdere keren inwendige onderzoeken (echo's) gehad omdat ik problemen heb met zwanger worden. Behalve dat je je wat ongemakkelijk voelt omdat je toch met de boel bloot moet, valt het reuze mee. Het doet geen pijn en je voelt er nauwelijks iets van.

hoi.

het hoeft helemaal niet dat je inwendig krijgt, ik ben nu zwanger van de tweede en heb met 7 weken een echo gehad en heb hem ook uitwendig gehad.was wel even verbaasd want bij mijn dochtertje heb ik hem wel inwendig gehad, maar wat geeske en cootje zeggen het valt heel erg mee.

Ik heb het ook gekregen bij 9w3d omdat het gewoon beter te zien is, en dus het termijn beter kunnen bepalen..

Idd is een smale versie van een dildo en je krijgt genoeg smeerspul :D. Gewoon ontspannen en je voelt er niks van. Veel succes en plezier met het zien van je kindje voor de eerste keer.

tis idd zoals hier boven al genoemd is.
t lijkt op een dildo, met veel glijmiddel hahaha.
pijn... ja, wat is pijn... ik vond het niet pijn doen, maar n vriendin van mij vond het geen pretje.

laat t gewoon over je heen komen, ontspan je, dan voel je er (bijna) niks van. kijk gewoon naar de monitor, dan zie je daar vanzelf je kleine uk verschijnen!

heel veel succes, en vooral plezier toegewenst.

liefs, do

Mocht het niet alleen om een inwendige echo gaan, maar bijvoorbeeld ook om de baarmoederhals te bekijken of er reden voor vloeien is of zo. (ik weet niet waarvoor je onderzoek krijgt) Dat gebeurt met een eendenbek, is iets minder prettig, maar niet pijnlijk. En alles voor het goede doel van een heerlijk friemeltje! Succes ermee en vooral niet druk maken.

Ik heb eens een uitstrijkje en een keer een inwendige echo gehad. In beide gevallen maken ze dat wat naar binnen gaat een beetje warm en glad en eerlijk gezegd stelt het niets voor. Ik weet alleen niet wat ze verder gaan onderzoeken en of dat dan nog anders voelt. Succes

Terug
Bovenaan