inwendig onderzoek

swiepie, wat had jij een luxe zeg , warm maken dat kan bij ons absoluut niet hoor en ze komen eerst met een eendebek formaat 1,5 keer dildo. maar gelukkig is een inwendige echo totaal niet te vergelijken met een uitstrijkje. Succes

Dank jullie wel,
ik laat het jullie weten, weet zelf ook niet wat ze allemaal gaan onderzoeken, heb wel wat afscheiding gehad.
Ben benieuwd om voor het eerst ons kleintje te zien, en zal me ontspannen ;)

neem aan dat je gewoon een echo krijgt om te kijken of het goed zit, en hoe ver je bent, je geen eendenbek klem krijgt.
dan krijg je alleen die "dildo" in je.

ook bij mij werd t niet warm gemaakt hoor hahaha
zeker luxe.

succes!!!

liefs, do

Hay! Ik ben nieuw hier, nu 6 wken zwanger....

Ik heb in oktober een inwendige echo gehad in verband met bloedverlies in de 6e week...een miskraam dus, heel jammer, maar je hebt er niks over te zeggen he! Maar die inw echo vond ik helemaal niet vervelend....en de kans dat ze het kindje wel kunnen zien op de buik met 8 wkn is heel groot! Je krijgt geen dildo in je...maar een dun staafje waar je niks van voelt!!! Succes! Ik mag nog even wachten to 2 febr...de eerste echo...

Hay! Ik ben nieuw hier...nu 6 wkn zwanger! Heb ik oktober een inwendige echo gehad, na een miskraam..
Vond de echo helemaal niet vervelend, ze brengen een dun staafje naar binnen met glijmiddel waar je helemaal niks van voelt!! En trouwens de kans dat ze het kindje op de buik kunnen zien met 8 wkn is heel groot!!!! Succes....ik mag nog even wachten tot 2 febr...vor de eerste echo...groeten Ing

Terug
Bovenaan