inwendige echo

Maak je maar geen zorgen over een inwendige echo. Omdat ik bezig ben geweest met vruchtbaarheidsonderzoeken heb ik al 20 keer een inwendige echo gehad het laatste half jaar.  
Het is een staaf met een condoom erover heen en glijmiddel.   Het doet absoluut geen pijn.   Sommigen generen zich dat ze met hun benen in de beugels moeten, maar straks moet je ook bevallen, en dan moet je ook met je benen wijd.

Je kunt trouwens heel mooie echo's zien met een inwendige.   Maak je geen zorgen, het voelt een beetje raar, maar verder niks.

Geniet van je zwangerschap, wij zijn nog aan het klussen, er is uit de vruchtbaarheidsonderzoeken gebleken dat ik gewoon zwanger kan raken, aangetoond, heb 2 maanden terug een miskraam gehad met 4 weken.   Een heel vroege, maar omdat ik in het ziekenhuis geregeld kwam is dit geconstateerd.  

Bij mijn partner en mij zit het verder goed, en we moeten dus gewoon zwanger kunnen raken.   Alles functioneert naar behoren.
Nu een kwestie van goed klussen op het juiste moment.

Groetjes Wilma

Hai,
Zelf heb ik in december een termijnecho gehad, ik wist niet wat ik me ervan voor moest stellen. Mijn zus had al gezegd dat dat inwendig zou zijn, dus ik had me daar al wel op voorgesteld. De vrouw van de echo wilde het in eerste instantie uitwendig doen, maar aangezien ik te weinig vocht in mijn blaas had, moest het inwendig. Moet eerlijk zeggen dat ik eerst dacht.. moet dat hele ding naar binnen...???? maar het viel alles mee, heb er eerlijk gezegd amper wat van gevoeld!!
Zorg er, als je liever uitwendig hebt voor dat je een volle blaas hebt, de kans is dan veel groter dat het uitwendig lukt!
Succes!!
groetjes

Terug
Bovenaan