Inwendige echo

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen!

Ik heb gisteren met de verloskundige gebeld voor het maken van de eerste afspraak.
Ik kan er op 21 december terecht. De dag erna ben ik dan precies 10 weken.
Vorige maand heb ik een hele vroege miskraam gehad en daarom willen ze op de eerste afspraak een echo maken om de leeftijd van het vruchtje te bepalen.
Ik moest alleen wel rekening houden met een inwendige echo zou zijn.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Is dit pijnlijk of is dit alleen een vervelend gevoel?

Alvast bedankt.

Liefs,
JWW

Hoi Hoi JWW,

Ik heb zelf ook een inwendige echo gekregen... Het stelt niets voor, tenminste bij mij niet! Ik voelde er heel weinig van als ik eerlijk ben..

Vanaf de buitenkant konden ze niet eens iets zien omdat ik pas 5 weken was.. Dus het moest wel en als je dan op het scherm kijk, wat heerlijk... hihi

Maak je niet druk, het is zo'n mooie ervaring, echt waar!!!

Groetjes...

7w1d

Hallo,

ik heb er ook een gehad, en ik moet wel eerlijk zeggen dat het niet pretig was...niet echt pijnlijk, maar ik heb wel twee dagen buikpijn gehad.
De foto's van de echo zijn wel veel duidelijker!!

Succes!!

Groetjes Valerie

Heb er in mijn leven twee gehad en het viel me reuze mee. Het hoort denk ik geen pijn te doen. Probeer zo ontspannen mogelijk te blijven dan komt het vast goed!

Liefs, Mimi

Hoi,
Ik heb met 12 weken een inwendige echo gehad, placenta lag ervoor en het kindje naar achter. Ik vond het geen pijn doen, je moet je goed ontspannen, het is mij 100% meegevallen.
Succes en veel plezier met de echo.
Groetjes Rene

Hoi JWW.
Ik heb een maand of drie geleden een inwendige echo gehad, na het verliezen van het vruchtje in de 8e week.
Ik vond het echt niets voorstellen hoor.
Doet echt geen pijn.
En als je wel iets moois te zien krijgt..nou dat is toch het allerbelangrijkste!!
Ik heb volgende week  weer een echo, want ik was na de mk vlot weer zwanger..
Nu 7 wk en 1 dg ws..
Zal ook wel inwendig zijn, maar het maakt me niets..
Dus inderdaad niet druk maken hoor!!
Groet R

Hoi,
Ik heb al 3 inwendige echo's gehad. De 1e keer zagen we niets, de 2e keer wel en de 3e keer was ter absolute controle. Als je gewoon rustig achterover gaat liggen, merk je er niets van. Je wordt ook veels te veel afgeleid door wat er op het scherm te zien is...
Dus: maak je niet druk, komt goed!
Liefs, Eva (10 weken en 3 dagen).

Terug
Bovenaan