Inwendige echo?

Hallo,

In maart heb ik een miskraam gehad.
Nu ben opnieuw zwanger.
Ik zit nu in de 6e week.
Gelukkig mag ik nu een eerste echo maken met 8 weken zwangerschap.
Overal hoor ik nu dat dit waarschijnlijk een inwendige echo gaat worden.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Ik zie er best tegen op namenlijk.
Graag zou ik wat ervaringen horen.
Alvast bedankt.
 
hallo ,
dat hoeft niet ik heb met 8 weken ook gewoon een normale echo gehad .

ik denk dat je het gewoon moet afwachetn wat ze gaan doen.

en gewoon er nu lekker van genieten .
gefeliciteerd met e zwangerschap.
gr. sieuwkes
 
Hallo,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Begrijp dat je het best spannend vind maar het beste advies wat ik je kan geven is: ontspan en laat het op je af komen. Ik neem aan dat je bij een gynaecoloog loopt vanwege je miskraam? Die zal je echt wel geruststellen en bovendien is het echt niet eng ofzo.....

Wij hebben vanwege ons medische traject (2 jaar en IUI) ook met 7 weken en met 10 weken een inwendige echo gehad en het stelt echt niet veel voor, je hoeft je niet te schamen ofzo en het doet ook echt geen zeer. Trouwens heeft niet iedereen een inwendige echo als je 8 weken bent, het is overal anders en misschien doen ze bij jou wel gelijk een uitwendige.

Good luck en geniet meid.

Liefs Lynn (tweeling mama nov/dec)
 
Hoi,

Aller eerste van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.

Omdat ik via een medisch geval ben en ook nog 2 miskramen heb gehad kregen wij met 6 weken in dhet ziekenhuis de eerste echo deze was binnenwaards omdat het dan te vroeg is buiten waards. De 2de echo was geloof ik met 9 weken, ze heeft wel via de buiten kant gekeken maar dat was een stuk onduidelijker als binnenwaards. Voor de leuke foto's kan je het beste binnenwaards hebben in het begin.
Het stelt in ieder geval niets voor, doet geen pijn ofzo.

Groetjes Ramona
 
gefeliciteerd!!

Ontspan en laat het over je heen komen. De gyn stelt je wel gerust, maak het kenbaar dat je er tegenop ziet.

groetjes,
heleen
(zwanger-worden-forum)
 
Hoi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb ook een echo met 8 weken gehad na een miskraam maar het was gewoon uitwendig hoor. En je kon het goed zien en het hartje was ook duidelijk te horen. Tip van te voren even naar de wc gaan...met een lege blaas heb je beter beeld. Geniet van je zwangerschap!
Groetjes Ellie
 
hey

gefeliciteerd! je hoeft echt niet bang te zijn hoor, heb met mijn eerste echo ook een inwendige gehad was toen 9+4, omdat ukkie niet goed op te meten was.

het doet niet pijn, het is niet vervelend en je hoeft je niet te schamen. ik voelde er echt niks van!

xxx
 
Terug
Bovenaan