Inwendige echo?

Hallo,

Een inwendige echo stelt echt niks voor. Ze gaan maar een klein stukje naar binnen. Behalve het ongemakkelijke gevoel is het volkomen pijnloos, en dat ongemakkelijke gevoel zul je toch van je af moeten zetten nu je zwanger bent. Er komen nog wel wat meer intieme onderzoeken aan!
Ik heb het vergelijk ook gehad, ze probeerden het eerst uitwendig, die beelden waren veel onduidelijker.

Overigens wordt hierboven gezegd dat je eerst even moet plassen voor beter beeld. Maar bij al mijn afspraken moest ik juist met een volle blaas komen (daar wordt enorm op gehamerd) dus vraag even na wat jij moet doen!!
Geniet van je zwangerschap!
 
Invwendige echo is pijnloos. Ik heb hem 2 keer gehad bij iets meer dan 6 weken en 9 weken. Het beeld is inderdaad mooier, maar ze kunnen minder kanten op. Je hebt waarschijnlijk kans dat ze het eerst gewoon via je buik proberen en als dat geen goed beeld geeft inwendig. Ik moest ook met een gevulde blaas komen en voor een inwendige echo kan je blaas inderdaad beter leeg zijn. Ik weet hoe je je voelt ik heb hiervoor een missed abortion gehad en was ook heel bang voor de eerste 3 echo's. Pas toen ik die kleine ging voelen was die angst helemaal weg. Probeer te genieten en als je iets niet vertrouwd of vragen over hebt gewoon je verloskunidge bellen. Succes

Groetjes Joyce (aankomende september mama)
 
Heel erg bedankt voor jullie reacties!

Wat betreft de inwendige echo ben ik al wat meer gerust gesteld THX

9 juli is het zo ver.
Ik ben heel benieuwd en hoop dat dit een deel van mijn onzekerheid gaat weg nemen!

 
Gefeliciteerd allereerst en ik hoop dat alles goed gaat zodat je echt kan genieten...ik was zelf ook erg nerveus voor de eerste echo zei keihard als ie inwendig moet dan doe ik t niet maar t viel me alles mee...t stelt niet zo veel voor t klinkt vervelender als dat t is
 
Terug
Bovenaan