A ANONYMOUS_USERNAME sep 26, 2010 #10 Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Iris! Na 4 minuten persen al.. daar zou ik voor tekenen! Geniet van elkaar!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Iris! Na 4 minuten persen al.. daar zou ik voor tekenen! Geniet van elkaar!
A ANONYMOUS_USERNAME sep 26, 2010 #11 gefeliciteerd meid!! ik las het al op de hyve.. nu lekker genieten van je 2 meiden... liefs
A ANONYMOUS_USERNAME sep 26, 2010 #12 Van harte meid, en welkom. p.s. het is hier heel druk, dus je zal er niet om treuren, hhaha lekker genieten van je mooie dochter.
Van harte meid, en welkom. p.s. het is hier heel druk, dus je zal er niet om treuren, hhaha lekker genieten van je mooie dochter.
A ANONYMOUS_USERNAME sep 26, 2010 #13 Hey Meid, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Zo te lezen heb je een lekker snelle bevalling gehad. Fijn dat alles goed is gegaan! Leuk dat je nu een septembermama bent geworden.. ik hoop er ook een te worden (maar de moed begint me in de schoenen te zinken... ) Heel veel geluk samen& lekker genieten!! Laat je goed verwennen he! Liefs Rosan
Hey Meid, Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Zo te lezen heb je een lekker snelle bevalling gehad. Fijn dat alles goed is gegaan! Leuk dat je nu een septembermama bent geworden.. ik hoop er ook een te worden (maar de moed begint me in de schoenen te zinken... ) Heel veel geluk samen& lekker genieten!! Laat je goed verwennen he! Liefs Rosan
A ANONYMOUS_USERNAME sep 26, 2010 #14 Gefeliciteerd met jullie meisje!fijn dat ze er al is lekker genieten nu liefs jootje
A ANONYMOUS_USERNAME sep 27, 2010 #15 hey, welkom bij de septembermama's Van harte met de geboorte van jullie meisje Iris! Nog een dame erbij voor papa Liefs, T
hey, welkom bij de septembermama's Van harte met de geboorte van jullie meisje Iris! Nog een dame erbij voor papa Liefs, T