irri schoonzus!

A

Anoniem

Guest
Bah wat heb ik toch een rare schoonzus!

Jaren roept ze al dat ze geen kinderen wil en ja hoor toevallig was ze vorig jaar zwanger en is haar zoontje met december geboren.

Telkens krijgen we te horen, ik had liever geen kind gehad, als ik het eerder had geweten had ik een abortus gepleegd. Mn vrijheid is weg, dat gejank om het vreten...

Heb al tegen haar gezegt als je zo veel spijt heb geef die kleine jongen dan maar aan ons en dan is ze stil

Onwetende dat me vriend en ik ruim 8 maanden bezig zijn voor 1e kindje.

Sorry hoor maar ik irriteer me vandaag kapot aan dat mens....

Sorry moest het effe kwijt aan jullie

aan zo iemand zou ik me ook helemaal kapot ergeren! jeetje zeg ook niet eerlijk he dat die dan gewoon aantellen en dat het bij de mensen die echt willen niet vanzelf gaat!

Tja, ze moest eens weten... Maar zelfs dan: wat een vreemde taal slaat ze uit?!? Vreselijk...! Kan me niet voorstellen dat je over zo'n heerlijk klein kindje zo praat......... Succes ermee, niet leuk...

Lfs van Mar

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit irritant vind.
Je kan het gewoon kwijt hoor!
liefs,

Hey.

Is inderdaad dus echt niet leuk om te horen... Jeetje,
Sommig mensen ook he...

Xx

Arm kind!! Haar kind voeld echt wel dat hij niet gewenst is. Bah vreselijk mens...

Tjonge wat liefdeloos... dat kindje komt ook veel te kort als zij zo over hem denkt! Waardeloos...

Mijn bloed gaat echt koken als ik dit lees! Wie denkt dsat mens wel niet dat ze is.....had ze zich eerder moeten bedenken voordat ze dus blijkbaar ongewenst zwanger werd......Dit doet een hoop mensen echt heel erg verdriet. Vind het ook heel zielig voor hun zoontje, er zijn zoveel mensen die met alle liefde voor hem willen zorgen. Lekker hoor zo'n debiel als moeder.

Wat ontzettend zielig, mijn hart breekt! (Ben zelf bijna 2 jaar bezig geweest en dat gun je niemand)

Ik zou willen zeggen: trek het je niet aan maar ik geloof dat ik dat ook niet zou kunnen.

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan