irri schoonzus!

Vreselijk, wat zielig voor dat kindje. Vind echt heeel triest. Zal ze wel van em houden vraag ik me dan af. Als zo erg is geef em dan weg aan iemand die erg graag kindertjes wilt pff wat erg.

Pffff je zou zo'n moeder hebben, afschuwelijk! Hier krijg ik kippenvel van... Dat je schrikt als je onverwachts zwanger bent snap ik, maar als je dat kindje eenmaal hebt dan wil je niet meer zonder. Lijkt me...
Heel moeilijk voor je, ik zou wat afstand nemen als dat mogelijk is en hopen dat ze ooit wat bijdraait.

Vreselijk om dit te lezen...krijg er kippenvel van bah:-(
Sorry hoor maar haar kind heeft er niet voor gekozen om op de wereld te komen, hij verdient liefde, aandacht en zorg die hij nodig heeft!
Hoe kan ze zoiets zeggen! Word daar zo boos om!
Als ze het echt zo erg vind geef je zoontje dan aan mensen die wel graag voor hem willen zorgen.
Hij merkt echt wel hoe zij over hem denkt!
Houdt ze wel van hem??

Kan me echt voorstellen dat je er irri van word... Ik zou dat ook hebben!

Liefs Ram24

Ben echt sprakeloos van dat soort mensen. ...

Denk dan na bij wat je doet, Ken de hele mensen niet maar heb nu al medelijden met dat kereltje....

Sterkte met die schoonzus van je.

Nou ja!! Dat zijn toch geen opmerkingen!
Ook al zou ik niet bezig zijn met zwanger worden zou ik het nog zwaar irritant vinden als iemand zo doet! Het is een klein mensje waar je over praat!!
Zo zielig voor het kleine ventje!

Ik heb geen idee of ze van dat jochie houdt. Heb afentoe sterk het vermoeden dat ze het puur voor de aandacht doet. Maar ze krijgt van mij negatieve aandacht terug. Heb ook voor morgen onze afspraak afgezegt, ben er effe klaar mee..

sorry dat ik even inbreek ik hoor bij et mama forum van november
ikzelf ben zwanger vd 4e en heb in mijn leven al heel veel meegemaakt
hoe kan ze zoiets zegge wat een asociaal takke w####
maar goed dat ik der schoonzxus niet bn
ik eb mijn broer zien vechten 9 jaar lang om een kind te krijgen en door een fout van geanacoloog kindje dood in baar moeder met 41 weken en 5 dagen
ik voel met je mee
erg dat dat dat kindje zo een mama heeft
wees aub een helle lieve tante voor em
liefs wilissa
ps vis helpt de vruchtbaar heid

Terug
Bovenaan