Irritant

Hoi,

Ik ben ook pas in ronde 1, en ik merk ook van alles, je zou bijna denken: was ik maar weer aan de pil. Ik heb rare krampen enzo in mijn buik, mijn tepels zijn op het moment ongelooflijk gevoelig. En 't klinkt misschien een beetje vies, maar je 'slijm' verandert ook volgens mij.
Succes! Gabrielle.

Hi Gebrielle,

raar he al die veranderingen!
Maar ja, niets aan te doen.

Zolang we onze onzekerheidjes met elkaar kunnen delen maakt dat het in ieder geval iets makkelijker.

Hoop wel dat die rare krampen snel ophouden. Het is zo verwarrend.

Succes en tot mails.
Bieb.

He dames,

Eindelijk lees ik eens iets, waar ik ook last van heb. Ben inderdaad nog maar net gestopt met de pil (eind juli) en had mezelf voorgenomen om me nergens druk over te maken, maar heb nu al bijna een week echt pijn aan m'n tepels. Ga je ineens denken "zou het misschien nu al raak zijn?". Ga er nog steeds uit van niet, maar ben ineens helemaal "om". Ben niet van de babysite's af te slaan en vind het nog heel lang duren voordat ik ongi zou moeten worden. Volgens mij moet dat zo eind augustus/begin september zijn... Duurt nog zo lang. Ben na het stoppen met de pil wel direct keurig ongi geworden, maar dat is natuurlijk hartstikke chemisch geregeld met die pil. Heb dus ook nog geen idee wat voor cyclus ik heb. Maar al die veranderingen, pijntjes en gevoelens zijn nu al frustrerend!! Ben echt blij dat ik niet de enige ben!

Groetjes Leeuwinnetje

Terug
Bovenaan