Irritant...

Lieve meiden,

bedankt voor jullie reacties!
Ik moet me er ook niets van aantrekken en inderdaad opmerkingen krijg je in iedere fase wel.
Snap gewoon niet dat mensen niet beseffen dat het allemaal niet vanzelfsprekend is. Dat merk je aan de verhalen hier wel.

@ Daan, krijg kippenvel als ik lees wat je schrijft.. Ik wist dat je een heftige bevalling gehad bij de eerste maar niet dat je er zelf bijna niet meer was geweest.
Heftig hoor!!

Hey Kim!

Ja het was ook zeker heftig.
Heb bijna 4 liter bloed verloren waar ze heel laat achter kwamen (na 5 uur pas voor het eerst op de o.k. Toen was ik al meer dan 2 liter kwijt)
En na weer 7 uur lag ik weer op de o.k. Omdat het bloed er nog steeds uit gutste!
Ze stonden op het punt om mijn baarmoeder er uit te halen en zo het bloeden te stoppen! Gelukkig ging het net op tijd goed.

X

Slik, krijg gewoon een brok in mijn keel als ik dit lees!
Heel veel respect voor je dat je aangedurfd hebt om voor een tweede kindje te gaan!
En heel fijn dat je er nog bent!!

Dikke knuffel van mij en Lars

We vonden het ook heel spannend een tweede kindje en dan vooral de bevalling. Ik had niet meer risico dan ieder ander om het weer te krijgen.
De vk had alles nog eens goed na gezocht en rondvraag gedaan en de bloeding en mega mega zwelling die ik aan de "onderkant" had (een zwelling gevuld met bijna een liter bloed) kwam maar eens in de 10 jaar voor! Gewoon dikke Pechtold dus dat ik er heb gehad!
Gelukkig ging het dit keer wel alles goed.
Nog wel meer dan een liter verloren maar wel binnen de perken en dus geen bloedtransfusies nodig gehad.

Ook een hele dikke knuffel van Finn en mij voor jullie!

Terug
Bovenaan