irritante KUTMUGGEN !!! (Mijn arme ventje ziet er nu zo uit)

Het zijn er (snel geteld) 173 !!!!! Jemig zeg.

Wij hebben zelf horren boven voor alle ramen. Tygo is afgelopen nacht wezen logeren bij mijn schoonzusje en zwager die in een boerenbuurt wonen. Nadat Tygo daar de vorige keer ook al onder de muggenbulten vandaan kwam (foto's had ik toen volgens mij ook hier geplaatst), hebben de beste mensen ook maar horren geplaatst.

Heel goed !!! Maar ja... en glippen er nog wel eens wat stiekem naar binnen als er zoveel boerderijen omheen liggen. Veel stank, veel vliegen, veel muggen...

Mijn schoonzusje schaamde zich te pletter toen ze Tygo weer "terug gaf" aan ons.

Gelukkig heeft hij er geen hinder van. Geen jeuk, en geen gekrab tot nu toe. Ik heb ze vanavond maar eens even geteld en kwam dus op het schrikbarende getal van 173. Nadat ik ze geteld had, heb ik hem lekker ingesmeerd met Callendulan jeuk-emulsie (normaal bij waterpokken).
Hij sliep in T-shirt en korte broek. Dus de bulten zitten:
-- op z'n armen
-- op z'n benen
-- op z'n voeten
-- op z'n handen
-- in z'n nek
-- in z'n hals
-- en veeeeeeel op z'n gezicht...

En nu moet ik morgenvroeg ook nog met hem op kraamvisite  hahahaha. Ik mag praten als Brugman en vertellen dat het toch ècht geen waterpokken zijn...

Nou, ik heb weer een verzorgende taak erbij komende week...

Groetjes happyM.

Hey naamgenoot!

Ik dacht even dat de builenpest zijn intrede weer had gedaan, WHAHHAHA! Sorry, beetje gemeen... Maar, potjandosie zeg... dan valt de schade bij Thomas nog wel mee gelukkig. Ik heb gewoon helemaal medelijden met jullie allebei nu!

Kus, Marieke

PS: Alles goed meet beebje? Alvast veel tegen buik zeggen dat ie zijn bloed nog aan kan passen nu op de anti-mug stand: wie weet helpt 't....

Jemig Marieke,
En je weet zeker dat hij niet ontvoerd is door aliens, ergens onderzocht is en vervolgens aan het eind van de nacht teruggebracht naar de vindplek?
Als er "een neefje" (die term ken je wel) rondvliegt op Julians kamer dan is het direct huilen hier. Soms weet ik niet wat er aan de hand is en blijkt de volgende ochtend dat er 1 zo'n K-beest op zijn kamer zat waardoor hij constant ging huilen.
Gelukkig heeft Tygo er geen last van (moest er ook nog bijkomen, tis zo al erg genoeg!)

Sterkte!
Ellen mv Julian

Hey wat ziet je mannetje dr uit!
was hier ook altijd t geval tot ik bij de kruidvat n nieuw iets kocht. N potje met anti-muggen geur ofzo. Sindsdien heeft ie nog maar 1 bultje gehad en die kreeg ie op t kdv!
Heb t potje op zn kamer hoog op de kast staan en t gaat meen ik iets van 4 wkn mee, staat dr al langer maar t werkt blijkbaar nog steeds. Ik zal v d week s kijken hoe t heet en hier spammen.
Tegen de jeuk gebruiken wij trouwens prrrrrrrikweg van vsm, helpt goed, zelfs wij gebruiken het.
Succes met je mannetje.
grtjs,

Reimara, mv Zoë & Nëo

Whaaaaaaaaaa, echt erg!!! Zo heb ik het nog nooit gezien!
Ik dacht even dat je weer een soort 'pasta-schelpjes-grap' ging maken, maar dit ziet er toch wel serieus uit!
Hopelijk krijgt ie geen jeuk, want dat overleef je niet!
Had ie nog wel wat bloed in z'n aderen over?

Liefs Nelleke

Ik wilde je net al op hyves krabbelen wat voor enge ziekte Tycho had opgelopen !!
Jeetje mina zeg, arm ventje... Vorig jaar zag hij er volgens mij niet zo extreem uit, want toen had je ook al foto's geplaatst van zijn mug-attack....
Het is in ieder geval wel duidelijk dat de muggen gek zijn op het bloed van je kleine man...

Groetjes Jolanda

Jeetje wat erg zeg!

Leuk hoor logeren, maar dan graag zonder de muggen(neefjes)

Gelukkig hebben wij hier er geen last van, in januari van dit jaar kunststof kozijnen en dus ook inzethorren. Wat een uitvinding!

Voorheen hier ook veel muggen, drama!!!!!!

Sterkte Tycho!!

liefs jen en mike

Terug
Bovenaan