irritante KUTMUGGEN !!! (Mijn arme ventje ziet er nu zo uit)

Hallo,

Ook hier hebben we erg veel last van muggen. Bij mij in de familie zijn we allemaal allergisch voor muggen. Fenne haar hand is nu ook 2x zo dik als normaal. Op haar benen hebben de bulten een doorsnede van 10 cm. Bij de Da drogist vertelden ze dat je pillen kan slikken (worden ook voor hooikoorts gebruikt) die ervoor zorgen dat je helemaal niet meer geprikt wordt. Wel adviseerden ze om eerst advies te vragen aan de huisarts voordat je met die pillen begon. Misschien ook een idee voor Tygo.

groetjes Agnes

Jeetje, wat hebben ze je mannetje weer toegetakeld zeg. Ongelooflijk. Hij moet wel heeeeeel erg lekker bloed hebben.
Wij gebruiken trouwens een muggenstekker op Wieteke's kamer en ze heeft nog geen last gehad van muggen. Maar goed, zij heeft destijds ook maar twee muggenbulten gehad en daarna dus met stekker geen een meer. Maar ik weet niet of zo'n muggenstekker zoveel bulten kan verhelpen....

Hoe gaat het trouwens met jou? Ik meen me te herinneren dat je vorige week dinsdag naar de vk moest en dat je dan je uitgerekende datum zou horen. Ben benieuwd of alles goed was en of de datum mee of juist tegen viel.

Groetjes,
Geeske.

Jeetje Marieke,
Wat ziet het arme kind eruit!Sneu hoor!
Giovanni heeft er ook een keer zo uit gezien door die muggen,na een weekendje weg.
Ook hij heeft geen jeuk gehad dus dat scheelt.
Ach,kan íe vast wennen aan de puberteit,hihi.
Groetjes Tanja

Jemig......Siebe had er toen hij terug kwam van de vakantie met mijn ex ook best veel, maar dit slaat alles zeg!! Het ziet er wel heel erg uit hoor. Hopelijk zijn de bulten snel weer weg, arm manneke.

Groetjes Fonske

Terug
Bovenaan