Irritatie laatste week zwanger

Geef duidelijk aan wat je wil. Maar geef jezelf ook de ruimte om het ineens anders te willen ;) 
Ik wilde eerst ook niemand zien, we zouden onze ouders wel inlichten maar ook ff de tijd nemen, maar tijdens de bevalling (nog voor het persen) had mijn man mijn moeder aan de lijn. Die gaf nog aan 'we horen het wel als het er is wanneer we mogen langskomen.' juist heel rustig en open voor onze wensen. Ik heb geschreeuwd dat ze nu moesten komen hahahahaha. Wilde uiteindelijk mijn moeder na de bevalling gelijk zien. Wat jullie ook willen, alles mag. Je kan dit ook nog even in het ziekenhuis of bijv. Bij Kraamzorg aangeven vooraf zodat ze hier rekening mee kunnen houden en er ook niet iemand onverwacht ff op de stoep staat of bijv eenmaal thuis op visite te lang blijft hangen. 
Succes alvast. 

Ik heb iedereen pas gebeld toen ze een paar uur oud was.
Alleen mijn moeder eeder omdat die mijn andere twee meiden had en die graag hun zusje wilde zien.
Maar mijn moeder heeft niks gezegd tegen de rest van de familie die zei dat is aan jullie.

Succes nog met de laatste loodjes! 
Is het voor jullie beide ouders het eerste kleinkind? Kan me voorstellen dat het voor hen ook spannend is. Maar jullie hebben de regie. Onze 1e is om 2230u thuis geboren. We hebben toen een appje met foto's naar onze ouders gestuurd. Mijn schoonouders belden de volgende ochtend en vroegen of ze langs mochten komen, zelfde als mijn jongste broer. Mijn moeder kwam de dag daarna en mijn zwager en schoonzus met hun gezin ook ergens in die 1e week. Andere mensen hebben we pas 2 weken later middels het geboortekaartje op de hoogte gebracht, heb nog wekenlang af en toe kraamvisite gehad, was een welkome afwisseling van de toch wel lange dagen. 
Doe wat voor jullie goed voelt op de manier waarop jullie het willen. Zoals je al zegt, je kan deze bijzondere tijd niet overdoen.

dankjewel! Het js voor mijn schoonmoeder haar vierde kleinkind haha en voor mijn ouders het eerste kleinkind. Zo sta ik er ook in de rest ziet vanzelf wel het geboortekaartje verschijnen. Weet wel zeker dat ik de eerste dag bij wil komen van de keizersnede en wil genieten van ons 3. De tweede dag laat ik open en wil ik misschien wel mensen zien dat zie ik dan wel. Zo ver ben ik nu wel haha dankzij jullie reacties sta ik er de tweede dag wat meer open voor. 

Gewoon pas communiceren dat ze er is als jullie er klaar voor zijn. Bij de eerste was ik ook niet van plan meteen te laten weten dat hij er was, maar toen hebben we toch vrij snel nadat we weer terug waren op onze kamer in het ziekenhuis (ook keizersnede) gebeld om te laten weten dat hij geboren was. Overigens wonen zowel mijn ouders als schoonouders meer dan een uur bij ons vandaan, dus hadden we daarna nog wel even de tijd om alleen met ons drietjes te genieten/uit te rusten. Ik vond het trouwens heel fijn om bezoek te ontvangn in het ziekenhuis na de keizersnede, mede omdat zo'n ziekenhuisbed toch lekker verstelbaar is en ingericht is op mensen die net geopereerd zijn ipv het gehannes thuis met allerlei kussens om een beetje overeind te komen en had ik daar veel minder de neiging om 'klaar te staan voor gasten' dan thuis. (Een paar dagen later kwamen mijn ouders met mijn broers en zus + aanhang thuis langs, en dan heb ik toch sterk de neiging om te helpen met aanwijzen waar de beschuiten en muisjes gevonden kunnen worden, ook al verwachtte niemand dat van mij op dat moment.)

Hoe dan ook, laat me je vooral niet aanpraten ook meteen bezoek te willen ontvangen, ik heb ook gewoon gevaren op wat voor mij op dat moment goed voelde qua bezoek ontvangen. 

Bedankt elsiejoy voor je reactie,
ja we zullen wel iedereen op de hoogte brengen met een appje of een belletje maar verder hebben we nu afgesproken eerste dag niemand en idd wat jij zegt me gevoel volgen. Me vriend laat het aan mij over zegt die. Ik snap je heel goed want ik ben ook zo dat ik toch wil helpen als mensen thuis komen bij ons. Ben benieuwd of ik dat los kan laten? 

Je kan ook zeggen dat je nog te veel pijn hebt en suf van de narcose of verdoving 
Als je het rot vind om het te zeggen.
Weet niet wat je krijgt ik had bij mijn zoontje narcose maar was spoed.

Terug
Bovenaan