irritatie-moment

Als Tyche 8/9 jaar oud is vergelijk ze dan nóg maar eens,.. Wie weet lach jij je dan rot!! Snelheid zegt niets over kwaliteit!!

Hihihi...

Dat valt mij ook op. Iedereen denkt dat ze te pas en te onpas opmerkingen kunnen mkaen over hoe snel hun kindje(s) zijn/waren. Zelf liep ik ook met 10 mnd, mijn man pas met 1,5 jaar. Als je nu mensen in de stad ziet lopen zie je toch niet of ze snel waren met lopen of niet? Als kindjes  "vroeg" beginnen te lopen kun je er hele dagen achteraan, hahaha.

Laat je niet gek maken.

Groetjes,
Nelly.

hallo Tess,

Baby's en kinderen ontwikkelen zich op zoveel vlakken. Het schijnt dat baby's die al heel vroeg praten motorisch minder snel ontwikkelen (dus bijv. lopen) en andersom.
Als het kind van haar al heel vroeg kon lopen is het misschien verstandelijk nog wel een heel eind achter bij de gemiddelde ontwikkeling. (ik wou schrijven dat het kind dan misschien net zo achterlijk was als de moeder, maar ik wil geen mensen kwetsen).
Ik zou me helemaal niks van dat soort   uitspraken aantrekken hoor!
Ik hoop dat Julian pas na een jaar gaat lopen, dan hoef ik er deze zomer buiten nog niet steeds achter aan te rennen!

Terug
Bovenaan