Irritaties

[quote quote=10269635]Heel herkenbaar. Ik ben een beetje een tijgerin geworden sinds de zwangerschap haha. Oh dat aan je buik voelen ja, sout een eind op! Ik heb van de week serieus iemand zijn handen gewoon weggeslagen toen ze het wilde doen. Blijf van mijn lijf joh. Ik ga toch ook niet zomaar aan jouw lijf zitten? Ongevraagd advies krijg ik gelukkig niet, maar ik merk wel dat mijn ouders en schoonouders al een beetje aan het drammen zijn over oppassen etc. Ik snap het heel goed. Het is voor beiden hun eerste kleinkind en ze zijn mega enthousiast. Maar kom op.. ik ben nog maar 15 weken zwanger en als die kleine er is, gaan mijn vriend en ik eerst mooi onze eigen draai vinden als gezinnetje. Daarna zien we wel weer. Dus dat druk ik wel direct de kop in. Op een nette manier natuurlijk. Maar van binnen merk ik de ergernis wel haha.[/quote]
Ohh dat oppassen herken ik! Mijn moeder heeft dat gelukkig niet zo erg, die laat mij helemaal mn gang gaan en als ik wat wil weten hoort ze het vanzelf wel. Maar mijn schoonmoeder daarintegen.. die begon toen ik net 13 weken was ofzo al over dat ze een keertje met de kinderwagen naar de markt wilt lopen ?. En als mn vriend en ik naar een babywinkel gaan wilt ze mee. Is niet altijd erg, want ik snap het wel, maar soms wil ik ook alleen met mijn vriend iets doen voor die kleine. Het is ook onze eerste ?. 
Oh, en kraamzorg hoefde niet teveel te doen zei ze en mijn vriend hoeft ook niks te doen (pardon??) want zij neemt een paar dagen vrij en dan komt ze elke dag schoonmaken?! IN MN KRAAMTIJD HELP ?

Oooh Lentekindje, sorry ik vind het echt rot voor jou maar ik lig wel een beetje in een deuk. Ik kan me je gevoel zoooo goed voorstellen haha. Ik zou dat ook hebben van whuuuuut?!!!... Doe even rustaaaghh. 

Zo erg is het bij mij gelukkig niet. En ik weet ook dat mijn ergernis van binnen door de hormonen komt. Want natuurlijk ben ik hartstikke blij dat ik 2 ouders en 2 schoonouders heb die wild enthousiast zijn en overlopen met liefde. En dat komt ook helemaal goed. Natuurlijk gaat die kleine straks lekker naar opa en oma toe en mogen ze hem vertroetelen tot en met. Ik heb veel liever dit dan een opa en oma die niet betrokken zijn.
Ze gaan echt niks tekort komen met die kleine. Maar om daar nou zo vroeg al van alles over te willen vastleggen.. nee nee. Gaan we niet doen. Dat heb ik ze ook gezegd. Even chill jongens. Het is ook onze eerste en wij gaan eerst onze eigen draai vinden en daarna komt het echt wel goed. Ze hoeven niet bang te zijn dat ze iets tekort komen.
Maar oh oh oh.. van binnen denk ik dan wel eens van eh... nondeju joh. Hou op, schei uit. ?

Herkenbaar! Ik ben ook 23 jaar en krijg soms echt scheve gezichten. Persoonlijk vind ik 23 jaar geen rare leeftijd om zwanger te worden. In mijn familie ben ik zelfs een beetje aan de "late kant" ?

Terug
Bovenaan