is 24 te jong

Hoi Ineke,

Wat een onzin van die huisarts zeg, je bent helemaal niet te jong. Ik vind het terrecht dat je naar je huisarts bent gegaan omdat het twee jaar al niet lukt hij zou je moeten helpen. Een ander helpen ze ook als het na een jaar niet lukt. Je bent in principe juist heel vruchtbaar omdat je zo jong bent. Ik hoop dat het gaat lukken en dat iemand je doorverwijst naar de Gyn. Ik ben zelf 25 en vind ik neit te jong!!!!!!!!!

Succes

Groetjes Suus 1980

Hoi meis,

Goed dat je voor jezelf op komt hoor!
Wat een onzin van die huisarts, wat
heeft hij ermee te maken hoe oud je
bent! Ik was 20 toen ik zwanger raakte
en inmiddels 21 en alweer 35 weken
zwanger! Gelukkig weinig commentaar
gehad... maar je hoort ook wel eens
anders! Ik hoop voor je dat je snel
zwanger mag worden! Succes. Liefs isa.

Meid als je echt al 2 jaar bezig bent (intensief) met temperaturen en je ei sprong in de gaten houden en bij houden hoelang je cyclus is, dan kan de arts na 1 jaar proberen je doorsturen naar een Gyn.
Dit om te laten controleren of alles goed is en wat het evt tegen kan houden, Ik zeg echt KAN.
Ik ben zelf doktersassistente en zo wordt er bij ons gewerkt.
En anders tijd voor een andere arts ? waar je je wel   fijn bij voel en serieus vind worden genomen?
Bel anders de assistente en leg uit dat je al 2 jaar bezig ben en doorverwijzing naar de gyn wil. (ik als ass. mag het gewoon voorschrijven)

succes
desiree van april 2006 forum

Ik ben trouwens 23 en bijna 24 als onze kleine geboren gaat worden...
En ik vind 24 een hele mooie leeftijd om moeder te worden.

Hoi Ineke,

wanneer je er aan toe bent ouder te worden staat los van leeftijd.
Ik zelf ben moeder geworden op mijn 22e.
Dat was een bewuste keuze/wens van mij en mijn man.
inmiddels ben ik 24 en  heb ik 2 lieve schatten en ik voel me de koning te rijk

veel suc6 met zwanger worden,

groetjes

Hoi Ineke,

je hebt groot gelijk dat je naar een andere huisarts ben gegaan. Leeftijd maakt niets uit. De arts hoort je gewoon serieus te nemen en naar jou vraag te luisteren.
Heel veel succes.
gr wen

Terug
Bovenaan