Is 5 weken niet wat snel om niet meer in je eigen broek te passen?

Volgens de berekening ben ik 18 oktober uitgerekend en zou ik nu net 6 weken zwanger zijn. Nu is het zo dat mijn buik al zo gegroeid is dat ik mijn broeken al niet meer aan kan. Ik ben dus bij week 5 al over gestapt op zwangerschapsbroeken. Zijn er meer mensen die dit al zo snel hebben?

Vanaf welke week ben jij zwangerschapsbroeken gaan dragen?

Hihihi!
Ook ik had bij 5 weken al mijn eigen broeken niet meer aan............ik denk dat bij jou, net als bij mij, je darmen heel erg opzetten en dat daardoor je buikomvang toeneemt.
Het kan niet van het kindje komen want die is een halve centimeter................hihihi!!!

Ik ben nu net mijn veertiende week ingegaan, en ik moet je zeggen, mijn dikke buik neemt af.............hahahaha! De omgekeerde wereld dus, van de week nog een echo gehad en alles is prima!
Vanaf een week of 12 nemen de hormonen (hcg) in je lijf   af, en dus werden mijn darmen toen ook minder opgezet.
Ik vind het wel jammer, je ziet wel dat ik een dikkere buik heb, maar als ik zou zeggen dat ik 5 kilo ben aangekomen geloof je het ook!
Tuurlijk is het vroeg om al een echt buikje te hebben, en normaal gesproken moet dat zo rond deze tijd langzaam beginnen.
Aan de andere kant ben ik ook wel heel blij dat het niet met zo'n sneltreinvaart doorgaat, want dan kon ik bij 20 weken niet meer lopen............

succes met je zwangerschap!

Rimke,
13+1 weken.

He! 5 weken is idd erg snel! Ik ben nu 4 maandne zwanger van de 2e en heb nu net mijn eerste positie broek aan. Je kindje is nu net zo groot als een rijstekorrel... dus daar krijg je echt geen buik van. Dat van die darmen kan kloppen joh... maar meestal heb je daar savonds last van. Dat je dan ff je knoop open zet. Ben je misschien langer zwanger? Succes!

Hoi, hoi,

Ook ik had heel vroeg in de zwangerschap al een echt buikje.
Ik was ongeveer 9 weken zwanger toen ik positiebroeken ging kopen.

Het zijn gewoon je darmen, want het is idd waar dat het niet van je kindje kan zijn. Die komt pas na 12-13 weken boven het schaambeen.

Dus het is  niet raar...ik heb al meedere verhalen gelezen en veel meer mensen hebben dit.

Groetjes,
Jorhoromo

17 maart krijgen we de eerste echo dus dan zullen we weten in welke week we werkelijk zitten en of het er 2 zijn. Ik hoop eigenlijk dat het er maar 1 is, want ruimte voor 2 kinderen in het huis is er niet. Dat zou dus betekenen dat we als een gek moeten verhuizen, wat ik eigenlijk niet zie zitten.

Vooralsnog ga ik nog maar vanuit dat het er maar 1 is en dat ik wellicht inderdaad wat verder ben dan 6 weken. We zullen nog even geduld moeten hebben.

pas nu met bijna 5 maanden me eigen broeken nog
denk at het bij iedereen anders is en zou me er niet druk om mken toch
meestal in het begin zet j buik op door je darmen dus mischien at het straks weer miner word

Terug
Bovenaan