Is 5 weken niet wat snel om niet meer in je eigen broek te passen?

Hihi ik las het ook verkeerd... Maar goed ik kan me helemaal aansluiten bij het verhaal van Rimke, ik had ook vrij snel het idee een "opgezette" buike te hebben en dat zijn echt je darmen(over het algemeen) Ik zit nu in week 14 en begin het nu echt écht te merken. De knopen van me broek zijn gewoon "teveel" en die staat dan ook vrijwel de hele dag open, hihi. Ik heb al wel positiebroeken, maar het is denk ik "gewoonte" om je dagelijkse outfit in te springen. Ik zou me er vooral niet te veel zorgen over maken.

Veel plezier de 17e.

Groetjes Nancy

14 wk + 4 dg

Hoi,
Ik ben volgens de dokter 6 wk zwanger en zou 2 nov zijn uitgerekent.Ik kan nu al niet meer in mijn broekken en moet dus positiekleding gaan halen.
Tijdens de 1ste echo zag de dokter iets raars en toen was het van: het kunnen er wel 2 zijn.
Het zou ook mijn buik verklaren die al best gegroeid is.
Dit is voor ons niet het 1ste kindje maar de 2de.
Iedere zwangerscap is anders zeggen ze.
Groetjes Christel

Afgelopen donderdag zijn we voor het eerst naar de verloskundige geweest. Zij kon mijn baarmoeder nog niet voelen wat voor een zwangerschap van inmiddels 8 weken normaal is.

Ik heb inmiddels 2 collega's gehad die aan me vroegen of ik zwanger was. En mijn collega die het weet, heeft ook al verschillende keren de vraag gehad of ik zwanger was. Het valt nu dus al erg op!

Nu moeten we de echo van 17 maart nog maar afwachten. Gelukkig gaan we de komende week een weekje weg i.v.m. de voorjaarstraining van het motorracen van mijn vriend. Daarna hebben we gelijk de echo en weten we meer. We gaan het dan ook diezelfde week aan broers en zussen e.d. vertellen. Daarna mag iedereen het weten.

Duimen jullie voor me dat het er toch maar 1 is? Niet dat een tweeling niet gewenst is maar dat past echt niet in ons huis, vandaar!

ha ha, wat een verhalen over je broek nog passen. Ik ben 11 weken zwanger en ik pas nog steeds mijn eigen kleding, alleen mijn borsten barsten mijn bh's uit. Ik ben ook wel lang en bij de 1e zwangerschap dachten de verloskundigen dat mijn baby slechts 7 pond zou wegen, ik had zo'n beschaaft buikje..... hij was maar 9 pond... 2 pond zwaarder dus. Mijn 2e kindje woog 8 pond en de 3e zwangerschap ging met 6 weken mis. Morgen een echo, ben dus erg benieuwd of alles goed is.
Groetjes Ikke

hoi dames,

ik draag ook al vanaf 6 weken positie kleding en dit vond niemand raar bij mij want het schijnt dat je met een tweede zwangerschap veel vroeger in de zwangerschap dikker wordt.
misschien dat dit komt omdat je baarmoeder door de eerste zwangerschap al uitgerekt is en daardoor nu makkelijker uitzet.

ik zeg al dat is mijn idee maar het lijkt mij de meest voor de hand liggende.

groetjes tineke

Terug
Bovenaan