is alles al af???

hey meiden

vroeg me af of jullie al helemaal klaar zijn??

is de kinderkamer al af?
hebben jullie de baby uitzet al?

hier is alles bijna af.

morgen gaan we de kinderwagen kopen, en mn vriend gaat de vloerbedekking leggen in de baby kamer, dan is die ook klaar en kunnen de meubelen erin. volgende week ga ik de baby kleertjes al wassen.
is eigenlijk nog te vroeg, maar wil de gok niet nemen.
als mn meid opeens te vroeg wordt geboren, zoals wordt voorspelt, zijn der kleertjes in ieder geval gewassen.
blijft ze lekekr in mn buik zitten, was ik de kleertjes met 36 weken nog een keer.
is niet anders eventjes.

voor de rest had ik nog heel veel van mn oudste dochter bewaard, en qua verzorgingsspullen hoef ik ook bijna niks te kopen, aangezien ik alles oo knog voor mn dochtertje gebruik.

zijn jullie al over de naam uit??

bij ons is het een beetje raar hahaha.
we hebben een ontzettende mooie naam, die je bijna niet hoort, en die heel goed bij nathalia past.
maar zodra de naam op papier staat, vind ik hem helemaal niet meer mooi!
we hebben alle mogelijke manieren geprobeerd, zoals het geschreven kan worden, maar niks staat mooi :S:S:S
oo kde 2e naam zijn we nog niet over uit.
mogen we ook wel even de tempo in gaan zetten hahahaha.

nou, ben benieuwd hoever jullie zijn met alles :D

liefs, do

alles is al weken af hihihihi was er op tijd mee bezig, gelukkig maar want ging ook heel langzaam ivm veel ziek zijn en nu kan ik niet veel, harde buiken, pijnlijke buiken, veel moe hele zwangerschap, dus nu doe ik rustig aan

Kamertje is mooi geworden, aqua blauw voor een meisje hhihihi hebben veel mensen moeite mee joh, en draakjes als thema, ja maar het wordt een meisje, ja en? die kunnen ook stoer zijn toch?
box staat zelfs al paar weken in de kamer, kunnen de katten goed wennen en is straks het nieuwe er vanaf.

ik had alles gewassen voor 1e keer maar ja er is nu al zoveel bijgekomen, veel gekregen en ook wat geshopt. doen we idd tegen die tijd nog een keertje
is toch normaal? vind ik niet gek hoor.

je hebt een geweldige naam die je afschuwelijk schrijft???? nu ben ik heel benieuwd

wij hebben voor een meisje al de namen klaar, maar voor een jonge niet, we hebben wel namen maar die matchen totaal niet. als goed is krijgen we een meisje dus komt dat wel goed, anders bedenken we ter plekke wel wat hihihi 1e fantasy boek die we vinden openslaan en maar kiezen.

groetjes sabine

nou, tis niet afschuwelijk als we het op hebben geschreven. maar t is HET gewoon niet zeg maar.
de naam zelf was echt: jah! dat is hem!
maar als ik hem op schrijf, heb ik weer zoiets van mmmm staat niet leuk op papier hahaha.
jongens naam hebben we niet eens hihi

"normaal" was je de kleertjes bij ongeveer 36 weken pas.
dan hoef je ze maar 1 keer te wassen, en ligt het niet zo lang in de kast :)
maar wij moeten het nu 2 keer doen, aangezien onze meid waarschijnlijk eerder dan verwacht komt.

aqua blauw.....
ik zou niet weten waarom niet!!!
ten eerste vind ik dat iedereen dat voor zich moet weten, ten 2e is blauw helemaal niet een lelijke kleur.
ben eigenlijk wel erg benieuwd hoe t is geworden :D met draakjes, wat grappig!

wij hebben wel echt een" meisjes" kamer.

de ene muur is baby roze, de andere muur is lila, en 2 muren zijn behangen met lila bloemetjes 3d, glanzend.
ook erg mooi geworden, al zeg ik het zelf hahaha.

liefs, do

he ja dat klinkt echt als een meidenkamer hihihi ik ben gek op paars en halve hippie dus lila en flowerpower behang klinkt echt super. onze eigen slapakamer is lavendel met zilveren budha's en vlinders.

wij hebben een heel klein babykamertje, 1,87 bij 2.00 mtr en 2 muren creme en 2 muren van flexa carribean blue. die hadden we over van onze woonkamer. mijn pa vind dat we in een zwembad wonen hahaha wij vinden het lekker fris en vrolijk.
En toen wisten we nog niet wat het zou worden, dus kozen hiervoor, kun je alle kanten mee op haha

Een echte meidenkamer wouden we niet, mag wel echt een meisje worden hoor maar niet een kamer vol rose en prinsessenspullen, liever rose tutu met zwart rockshirt of zo hihihi lekker alle kleuren vna de regenboog en stoer.

en toen vond ik in de verhuisdoos 3 vrolijke drakenbeeldjes in leuke kleurtjes terug, dus het thema was gevonden, ze zijn zo vrolijk en grappig.
op internet nog een bewegend vliegend draakje gevonden voor aan plafond en tadaaa de kamer was klaar

met ons trouwen hebben we twee grappige blauwe draakjes erbij gekocht, een bride and groom :)

meubels was ook makkelijk: commode van zijn moeder (erfstukje) nieuw bedje en schappenkast van mij, meer past er niet in, lekker vrolijk en apart.

nu hopen dat het echt een meisje wordt hihihi
gr sabine

Af... tja. Niet echt zeg maar. Zijn met drie kamers tegelijk bezig. Althans, manlief, want mag zelf maar weinig na 3 weken ziekenhuisopname... Eerst moet de oudste zoon naar de zolder en dan kunnen we de babykamer gaan herinrichten. Gelukkig staat de commode er al wel weer. En alles dozen met babykleertjes zijn redelijk vindbaar op zolder. Maar ja... wil dan ook wel weer een nieuw kleurtje op de muur. Ach, tussen moeten en willen ligt een wereld van verschil. Dus als er geen tijd meer is, dan is het niet anders. Zou overigens wel fijn zijn als alles wél klaar was, maar goed... 't is niet anders... Dan moet baby voorlopig nog maar lekker blijven zitten :)

Af... tja. Niet echt zeg maar. Zijn met drie kamers tegelijk bezig. Althans, manlief, want mag zelf maar weinig na 3 weken ziekenhuisopname... Eerst moet de oudste zoon naar de zolder en dan kunnen we de babykamer gaan herinrichten. Gelukkig staat de commode er al wel weer. En alles dozen met babykleertjes zijn redelijk vindbaar op zolder. Maar ja... wil dan ook wel weer een nieuw kleurtje op de muur. Ach, tussen moeten en willen ligt een wereld van verschil. Dus als er geen tijd meer is, dan is het niet anders. Zou overigens wel fijn zijn als alles wél klaar was, maar goed... 't is niet anders... Dan moet baby voorlopig nog maar lekker blijven zitten :)

Nou nog niet helemaal af - we zitten nog in een tijdelijk huis voor een jaar en geen babykamer helaas. Maar wel een verschoonplaats gemaakt - daar moeten nog wat oude meubels uitgehaald en dan kan ik met de piratenstickers aan de slag! Wieg, wagen etc. komen over 2 weken en babykleertjes ga ik later wassen. Daar kunnen nog wel een paar van bij maar ik hoor steeds dat je zoveel kado krijgt. Van de week nog een muziekmobiel en babyfoon gescoord en zo wordt het langzamerhand wat. Naam is uitgezocht, ik moet alleen nog beslissen of we een tweede en derde naam doen. Geboortekaartje zijn we ook over uit maar dat moet ik nog wel even bevestigen. En zo bouwen we het langzaam op! (net als de buik haha)

Nou nog niet helemaal af - we zitten nog in een tijdelijk huis voor een jaar en geen babykamer helaas. Maar wel een verschoonplaats gemaakt - daar moeten nog wat oude meubels uitgehaald en dan kan ik met de piratenstickers aan de slag! Wieg, wagen etc. komen over 2 weken en babykleertjes ga ik later wassen. Daar kunnen nog wel een paar van bij maar ik hoor steeds dat je zoveel kado krijgt. Van de week nog een muziekmobiel en babyfoon gescoord en zo wordt het langzamerhand wat. Naam is uitgezocht, ik moet alleen nog beslissen of we een tweede en derde naam doen. Geboortekaartje zijn we ook over uit maar dat moet ik nog wel even bevestigen. En zo bouwen we het langzaam op! (net als de buik haha)

Terug
Bovenaan