hey meiden
vroeg me af of jullie al helemaal klaar zijn??
is de kinderkamer al af?
hebben jullie de baby uitzet al?
hier is alles bijna af.
morgen gaan we de kinderwagen kopen, en mn vriend gaat de vloerbedekking leggen in de baby kamer, dan is die ook klaar en kunnen de meubelen erin. volgende week ga ik de baby kleertjes al wassen.
is eigenlijk nog te vroeg, maar wil de gok niet nemen.
als mn meid opeens te vroeg wordt geboren, zoals wordt voorspelt, zijn der kleertjes in ieder geval gewassen.
blijft ze lekekr in mn buik zitten, was ik de kleertjes met 36 weken nog een keer.
is niet anders eventjes.
voor de rest had ik nog heel veel van mn oudste dochter bewaard, en qua verzorgingsspullen hoef ik ook bijna niks te kopen, aangezien ik alles oo knog voor mn dochtertje gebruik.
zijn jullie al over de naam uit??
bij ons is het een beetje raar hahaha.
we hebben een ontzettende mooie naam, die je bijna niet hoort, en die heel goed bij nathalia past.
maar zodra de naam op papier staat, vind ik hem helemaal niet meer mooi!
we hebben alle mogelijke manieren geprobeerd, zoals het geschreven kan worden, maar niks staat mooi :S:S:S
oo kde 2e naam zijn we nog niet over uit.
mogen we ook wel even de tempo in gaan zetten hahahaha.
nou, ben benieuwd hoever jullie zijn met alles
liefs, do
vroeg me af of jullie al helemaal klaar zijn??
is de kinderkamer al af?
hebben jullie de baby uitzet al?
hier is alles bijna af.
morgen gaan we de kinderwagen kopen, en mn vriend gaat de vloerbedekking leggen in de baby kamer, dan is die ook klaar en kunnen de meubelen erin. volgende week ga ik de baby kleertjes al wassen.
is eigenlijk nog te vroeg, maar wil de gok niet nemen.
als mn meid opeens te vroeg wordt geboren, zoals wordt voorspelt, zijn der kleertjes in ieder geval gewassen.
blijft ze lekekr in mn buik zitten, was ik de kleertjes met 36 weken nog een keer.
is niet anders eventjes.
voor de rest had ik nog heel veel van mn oudste dochter bewaard, en qua verzorgingsspullen hoef ik ook bijna niks te kopen, aangezien ik alles oo knog voor mn dochtertje gebruik.
zijn jullie al over de naam uit??
bij ons is het een beetje raar hahaha.
we hebben een ontzettende mooie naam, die je bijna niet hoort, en die heel goed bij nathalia past.
maar zodra de naam op papier staat, vind ik hem helemaal niet meer mooi!
we hebben alle mogelijke manieren geprobeerd, zoals het geschreven kan worden, maar niks staat mooi :S:S:S
oo kde 2e naam zijn we nog niet over uit.
mogen we ook wel even de tempo in gaan zetten hahahaha.
nou, ben benieuwd hoever jullie zijn met alles
liefs, do