is alles al af???

Nou nog niet helemaal af - we zitten nog in een tijdelijk huis voor een jaar en geen babykamer helaas. Maar wel een verschoonplaats gemaakt - daar moeten nog wat oude meubels uitgehaald en dan kan ik met de piratenstickers aan de slag! Wieg, wagen etc. komen over 2 weken en babykleertjes ga ik later wassen. Daar kunnen nog wel een paar van bij maar ik hoor steeds dat je zoveel kado krijgt. Van de week nog een muziekmobiel en babyfoon gescoord en zo wordt het langzamerhand wat. Naam is uitgezocht, ik moet alleen nog beslissen of we een tweede en derde naam doen. Geboortekaartje zijn we ook over uit maar dat moet ik nog wel even bevestigen. En zo bouwen we het langzaam op! (net als de buik haha)

bij ons is de kamer bijna af. wij weten niet wat het word dus gaan we voor groen. (ik hou van groen haha)
ik krijg gelukkig nog heel veel spullen van mijn nichtje daar moeten we nog een paar weekjes op wachten.
verder moeten we nog kleine dingen doen.

o weet iemand trouwens waar je blokjes kunt kopen om je ledikantje de bodem omhoog te zetten?
we hebben mijn oude maar de blokjes zijn kwijt geraakt in de loop der jaren.

gr.

Terug
Bovenaan