Is de mijne nu klein?

Fabio is bijna 4 maanden , heeft maat 62/68, weegt 7525 gram en is 64,5 cm lang. Volgens mij dus wel een beetje aan de grote kant als ik alle berichtjes hier lees.....

Groetjes van Cissy

Bedankt voor jullie reacties allemaal. Er zit inderdaad veel verschil tussen onze babies. Ik had dit eigenlijk gevraagd omdat ik verder bij mij in de buurt geen babies ken en dit kleintje het eerste was dat ik tegenkwam. Vandaar.
Toevallig moest ik vandaag ook naar het bureau en gelukkig is mijn mannetje in gewicht lekker aangekomen. Hij weegt nu 6.8750 gram, wanneer je nagaat dat dit zes weken geleden net 5   kilo was........Hij is nu ook 63cm lang. Ze zeiden zelf op het bureau dat hij wel wat beter mag groeien, maar daar ben ik niet bang voor. Hij ziet er goed uit, doet het goed en krijgt zijn groeispurt later wel. Mijn man en ik zijn best lange mensen...

Groetjes van Hanneke en Hjerre die nu 26 weken is.

hoi hoi

gisteren weer bij het cb geweest..

sophie 16 weekjes: 6070 gram en 62,5 cm

ze zit netjes tussen de lijnen, dus super gemiddeld..

ik denk dat het andere kindje wel erg groot is hoor..

enne aals je kindje genoeg natte luiers heeft, lekker actief en vrolijk is, dan is het allemaal goed hoor......

liefs tobi

hoi hoi

ik ben vorige week nog naar cb geweest en mijn dochtertje nu 9 maanden heeft nu maat 68 ze is 7kilo en 69 cm bij de gebooorte was ze 2400gram en 44 cm dus vrij klein poppetje ieder kind groeit zoals die groeit volgens het consultatie bureau groeit ze goed ze blijft netjes op haar lijn soms heb ik wel zoiets van he jammer weer niet zo veel aangekomen maar ja ze is gezond

fijne feestdagen allemaal

liefs mama van romy

Terug
Bovenaan