Is de sex hetzelfde?

Ik vroeg het me gisteren toevallig af? Wij hebben veel minder sex als voor de bevalling. Ligt voornamelijk aan mij. Man man heeft net zoveel, of nog meer zin in me, alleen ik vind het allemaal zo'n gedoe. De keren dat ik er echt van kan genieten zijn op een hand te tellen en Lukas is toch al 18 weken.

Het gevoel van  binnen is ook veel minder, ik voel hem minder in me, en als hij klaar komt voel ik dat eigenlijk helemaal niet. zal wel komen omdat het wat wijder is enzo.

Annemieke

moet eerlijk bekennen dat wij gister pas weer voor het eerst pas weer echt  sex hebben gehad  Maar ik kan me ook bijna niet fatsoenlijk concentreren als marek ook maar een geluidje maakt dan heb ik al geen zin meer.Ik had trouwens niet echt het gevoel dat alles wijder was het deed weer zeer haha..

groetjes mira mv marek 12 wk

Ik hoor het al,.. tis overal "mauw" haha...
Voor mij hoeft het ook allemaal nog niet zo. Gewoon op een of andere manier nog niet zo'n behoefte aan. Moe, veel aan het hoofd,.. gewoon geen zin!

Daarbij zal het allemaal wel weer langzaam aan goed komen.. Gewoon geduld hebben meiden en als de mannen aandringen hangen ze hem maar in het sleutelgat haha!

Het is allemaal niet niks wat er de afgelopen tijd met ons lichaam is gebeurd en staar je niet blind op alle popie jopie verhalen die zich de rondte doen,.. Ik ken er bv geen een die na de eerste paar weken van de zwangerschap nog sex had.. ;-)

Esmé mv Kay

Niets te klagen hier. Wij doen het nog steeds vaak. En als ik sex heb dan is ze eventjes niet belangrijk. Tja ieder wat die wil maar wij maken heel duidelijk tijd voor elkaar.

Succes groetjes Wendy

tja......hoe herkenbaar......manlief wil heel graag.......mijn hoofd staat er niet naar. Ik moet heel erg wennen aan mijn lijf wat toch behoorlijk is veranderd na 2 zwnagerschappen van grote kids dito buik. .........vind mezelf nu niet bepaald aantrekkelijk. Hangende borsten, nog een buikje en nog niet echt een taille, stevige bovenbenen.....blablabla.......Mijn man vindt me prachtig, maar zelf geloof ik het nog niet zo. En dan nog niet te spreken over het feit dat marten nog bij ons op de kamer slaapt in zijn wiegje..........niet echt een sexy gedachte !

Hoort er bij denk ik dan maar! Komt allemaal nog wel.

Groetjes, Misja, mama van Thijmen (bijna 3) en Marten (9 weken)

Ik had ook verwacht dat het bij mij zo zou gaan, maar het tegenovergestelde is waar. Niet dat we nou elke week sex hebbe, maar ik zou het absoluut geen bezwaar vinden. De eerste keer na de bevalling was zo'n 7 weken. We wilden wachten tot ik het spiraaltje had, want nu alweer een zwangerschap en een kindje zit ik niet op de wachten.
En wat was het weer heerlijk om sex te kunnen hebben, zonder met een buik rekening te moeten houden. Ik zelf   voelde geen verschil met voor de bevalling. Heb mijn man gevraagd of hij wel verschil voelde. Tja, het is allemaal wat ruimer maar dat maakte de sex absoluut niet minder.
Natuurlijk voel ik me soms ook niet helemaal happy met mijn lijf. Met name mijn borsten, die zijn wat gaan hangen. Dat moet ik even leren te accepteren. Het is niet zo dat we nu elke week sex hebben, maar dat deden we voor de zwangerschap ook niet. Dus nee, voor ons is er eigenlijk niet zoveel veranderd.

Groetjes
sandra (mv Daphne 20wk)

Terug
Bovenaan