We doen het wel, maar ook duidelijk minder dan eerst maar dat komt niet door bevalling of door de kleine aap die aandacht vraagt. Ze houdt zich keurig stil meestal. Maar we zijn allebei moe. We zijn aan het verhuizen, ik geef borstvoeding en mijn man is een eigen zaak aan het opzetten. We gaan meestal 'te laat' naar bed en 'te vroeg' weer op dus we zijn gewoon weg te moe. Maar gezellig tegen elkaar aanliggen doen we des te meer.
Heel ander probleem: ik vind het maar niets als hij veel aan mijn borsten zit, die raken daar door gestimuleerd en dan lig ik 's nachts met stuwing :-( Maar ja, ik had eigenlijk nooit veel en nu heb ik dan eindelijk mooie tieten en nou mag hij d'r niet aan zitten. Zielig! 't Is kijken kijken en niet aanzitten hahaha
Barbara
Mirne is nu 20 weken
Heel ander probleem: ik vind het maar niets als hij veel aan mijn borsten zit, die raken daar door gestimuleerd en dan lig ik 's nachts met stuwing :-( Maar ja, ik had eigenlijk nooit veel en nu heb ik dan eindelijk mooie tieten en nou mag hij d'r niet aan zitten. Zielig! 't Is kijken kijken en niet aanzitten hahaha
Barbara
Mirne is nu 20 weken