Is deze test positief?

Als je echt je best doet kan je er wel een streepje bij bedenken maar een echt positieve test moet gewoon duidelijk zijn en geen twijfel geven. Als het nog 5 dagen is voor NOD zou ik gewoon afwachten of je ongesteld wordt en zo niet dan nog een keer testen
 
[quote quote=10528233]Als je echt je best doet kan je er wel een streepje bij bedenken maar een echt positieve test moet gewoon duidelijk zijn en geen twijfel geven. Als het nog 5 dagen is voor NOD zou ik gewoon afwachten of je ongesteld wordt en zo niet dan nog een keer testen[/quote]Dat is het probleem ik kan dus gewoon niet wachten! Ik wil het nu ook weten of ik zwanger ben of niet, vandaag de Kruidvat test gedaan en die zijn negatief
 
Ik snap dat je ongeduldig bent maar er is geen enkele test die betrouwbaarder kan zeggen of je wel of niet zwanger bent, je bent gewoon nog te vroeg. Kan zijn dat je niet zwanger bent of dat je wel zwanger bent maar je nog te weinig hcg hebt om het te meten. Dus je kan jezelf gek maken door elke dag te testen en allerlei symptomen te analyseren of proberen geduldig af te wachten :)
 
Terug
Bovenaan