is dit de start ????

Ben vandaag 39 weken van de 2de in verwachting. Alles gaat prima ... maar ik voel me vandaag toch een potje belabberd !!!
Ben misselijk, wat last van harde buiken en vol me niet goed. Is dit misscgien het begin van de bevalling ????

Bij de eerste ging het allemaal anders. Ik was 40 + 2 en 's morgens begonnen gewoon de weeen. Geen harde buiken, geen voortekens, niks.

Weet iemand of misselijkheid een voorteken is ????
 
geen idee, ben zelf vanmorgen om 5 uur wakker geworden met steken in me rechter onderbuik, alsof ik mijn menstruatie kreeg..
Steeds wanneer ik de steek kreeg werd me buik zoo hard.
Toen ben ik maar eens gaan klokken en kwamen ze om de 4 minuten.. maar de ene keer trok het na me rug en de andere weer na me been...
en ik dacht nog als het zo verder gaat dan bel ik de vk,, om 7 uur was het opeens weg...
en ben ik weer in slaap gevallen.
Nu heb ik de hele tijd last van zwart voor me ogen....
ik ben nu 36 wk en 3 dagen..
Dus was me zelf al af het vragen zijn dit voor weeen geweest? of toch nog het indalen?
Zo zie je maar dat ze voor tekens allemaal anders zijn,bij de andere 2 had ik dit oook niet gehad..

 
ja dit kan best het begin zijn, meerdere vrouwen worden misselijk vlak voor ze moeten bevallen.

Ben jaloers ;-) ben vandaag 39,1 week zwanger en wil ook.................

succes en hou ons op de hoogte.
 
Hey ik ben nog best vaak misselijk. Vooral wanneer ik gewoon op me rug lig. Dat is niet te doen dan drukt die kleine op me maag. Ik zit ook te wachten op misschien een slijmprop in de wc ofzo. Ben morgen precies 38 weken. Spannend he. Heb soms snachts is een harde buik, maar verwacht daar niet veel van.

sucses jullie!
 
Hoi hoi

Voel me ook al een paar dagen niet lekker (ben nu 39 wk). Denk dat het aan het warme weer ligt. Eerst dacht ik ook het gaat beginnen, maar het is allemaal rustig. M'n eerste is in november geboren en had hier helemaal geen last van voor het begon. VOelde me juist helemaal super....
We wachten af.
 
schijnbaar de warmte. Vandaag voel ik me weer goed. gewoon afwachten dus.
Bij de eerste had ik er geen last van en toen zat ik ook in de zomer (26 juli).

Bedankt voor jullie reacties
 
Terug
Bovenaan